вівторок, 25 вересня 2012 00:00

500 друзів можна купити за 20 доларів

Кілька тижнів тому газета "Нью-Йорк Таймз" опублікувала дослідження одного коміка, який вирішив збільшити кількість своїх прихильників в інтернеті за гроші. Він купив "голоси" 200 тис. шанувальників за $424 у соціальній мережі "Твіттер". Вчинок прокоментував так: "Коли люди бачать, що в тебе багато фанатів, вони думають: цей артист і справді популярний. Варто замовити квиток на його концерт".

"Чорний ринок" соціальних мереж створює можливості для розвитку нового бізнесу — фальшива популярність за гроші замовника. За $20 ви можете отримати 500 прихильних друзів на "Фейсбуці" протягом трьох днів. Так само у "Твіттері" та на "Ютубі".

Нещодавно "Фейсбук" оголосив, що із 995 млн користувачів приблизно 9% підпадають під категорію "правопорушників". "Твіттер" наводить конкретну статистику: з 19 млн прихильників президента Обами на цьому сайті 70% — несправжні. Або 7% із 29 млн фанатів співачки Леді Ґаґа — неіснуючі.

Мій колишній колега з книжкового видавництва Пітер кілька років тому створив веб-сайт. Пропонує клієнтам на замовлення робити книжкові огляди. Спочатку люди обурювалися, що цей інтернет-ресурс руйнує справжній зв'язок між письменником і критиком. Адже в Америці більшість книжкових оглядів  для поважних видань пишуть професійні критики, яких неможливо підкупити. На це Пітер відповідає: "Я чистий капіталіст. Ти платиш — я продаю". І його сайт приносить майже $10 тис. щомісяця. Більше того, попит на ці послуги постійно зростає.

Виглядає так, що в сучасному світі, щоб мати статус "хто-небудь", треба бути "ким-небудь" в інтернеті. Для багатьох такий он-лайновий статус абсолютно не відповідає величині особистості. Але тенденція така, що все більше людей готові платити за інтернет-популярність. І поки що розцінки за фальшиву славу не дуже високі.

Зараз ви читаєте новину «500 друзів можна купити за 20 доларів». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі