четвер, 29 січня 2009 18:12

"Манчестер Юнайтед" став найдорожчим брендом світу

Журнал "Форбс" опублікував список найдорожчих спортивних брендів. При формуванні цього рейтингу враховували маркетингову активність клубів, рівень розвитку їхньої інфраструктури, контракти на продаж телеправ.

  1. "Манчестер Юнайтед" (Англія, футбол) — $1,8 млрд

  2. "Даллас Ковбойз" (США, американський футбол) — $1,6 млрд

  3. "Вашингтон Редскінз" (США, американський футбол) — $1,5 млрд

  4. "Нью-Інґленд Петріотс" (США, американський футбол) — $1,32 млрд

  5. "Нью-Йорк Янкіз" (США, бейсбол) — $1,3 млрд

  6. "Реал" (Іспанія, футбол) — $1,29 млрд

  7. "Арсенал" (Англія, футбол) — $1,2 млрд

  8. "Нью-Йорк Джайнтс" (США, американський футбол) — $1,18 млрд

  9. "Нью-Йорк Джетс" (США, американський футбол) — $1,17 млрд

10. "Х"юстон Тексанс" (США, американський футбол) — $1,17 млрд

Кореспондент "ГПУ" зателефонував колишньому президенту київського "Арсеналу" Вадимові Рабиновичу, 55 років, і попросив його скласти п"ятірку провідних футбольних брендів України.

"Шахтар" коштує мільйонів 200

— Ну й задачку ви поставили, — зітхає Рабинович. — У нас же і не всі клуби бази мають, а прибутки від продажу телеправ мізерні і стосуються тільки футбольних клубів.

Зрозуміло, що найбільше коштує "Шахтар". Це чемпіон України, є база, певні досягнення у Лізі чемпіонів, постійна, якщо не брати минулий сезон, участь у Кубку УЄФА. Якщо бюджет клубу 55 мільйонів доларів, думаю, мільйонів 200, враховуючи кризу, він коштує.

Потім "Динамо" — поставимо йому суму вдвічі меншу: команда зіпсувала репутацію в Лізі чемпіонів і тільки цього сезону почала її виправляти.

Далі "Дніпро" — зі стадіоном, думаю, воно буде на рівні київського клубу, а якщо й дешевше, то на 10–20 мільйонів доларів, не більше.

Далі за брендами можна назвати хокейний "Сокіл", але важко сказати, чого коштує клуб, який навіть у Палаці спорту не грає. П"ятим поставив би баскетбольний "Київ" — там Волков непогано попрацював, трансляції організував, фінал Єврокубка в Києві провів.

Зараз ви читаєте новину «"Манчестер Юнайтед" став найдорожчим брендом світу». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі