![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/512/512445_1_w_570_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/512/512445_2_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/512/512445_3_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/512/512445_4_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/512/512445_5_a_135_100_lq.jpg?v=0)
В Аргентині компанія "Coca-Cola" випустила нову пляшку свого фірмового напою, яка має зелену етикетку. Чудово знаючи схильність людей до ведення здорового способу життя і правильного харчування, піар-агенти позиціонують нову колу "здоровішою" та "екологічнішою" за звичну, у червоній пляшці.
У новому напої виробник частину цукру замінив натуральним підсолоджувачем - екстрактом стевії, використання якого скорочує енергетичну цінність напою з 42 калорій на 100 мл до 18. На їх думку, цей продукт набагато якісніший і корисніший ніж "Coca-Cola Diet" і "Coca-Cola Zero", в яких використовуються замінники цукру.
Поки зелену Coca-Cola можна купити тільки в Аргентині, але якщо це протиріччя кинеться в очі споживачам, зелені пляшки "Coca Cola Life" можуть зникнути з полиць аргентинських магазинів, а решта світу взагалі не спробує новинку.
Коментарі