пʼятниця, 31 липня 2015 07:50

Український бізнес активно торгує через інтернет

Останнім часом збільшилася кількість вітчизняних компаній, що реалізують свої товари і послуги через інтернет. Найпопулярніші ринки — продуктовий, будівельний та аграрний. Останній лідирує — в першому півріччі 2015-го торгівля тут зросла на 17%.

Такі дані опублікував міжнародний центр інтернет-торгівлі "Олбіз". Експерти кажуть, українські компанії вийшли й на іноземні онлайн-ринки. Тепер вони продають свої товари до країн Євросоюзу, США, Азії.

Дослідження також показує, що в Україні знизився інтерес до товарів розкоші. Люди купують менше меблів і ювелірних виробів. Зацікавлення подібними пропозиціями зменшилося на 18%. На 11% упав попит на торговельне обладнання. Підвищення тарифів на комунальні послуги також спонукає українців економити. На 23% більше почали купувати бойлерів, котлів і лічильників.

— Онлайн-торгівля — це майбутнє, яке знижує видатки для бізнесу, — говорить економіст Володимир Дубровський, 51 рік. — Найкраща тут допомога з боку держави — не заважати. Тоді процес розвиватиметься природним шляхом. Дуже добре, що в Україні інтернет-торгівля набирає обертів. Це може бути наслідком того, що країна добре розвинена з погляду IT-індустрії. Але також може свідчити, що онлайн-торгівля зручна для обходу обмежень, зокрема митних. Та очевидно, що загалом бізнес налаштований позитивно — попри складні економічні умови. Підприємці не бояться вкладати гроші в таку торгівлю.

Зараз ви читаєте новину «Український бізнес активно торгує через інтернет». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі