Прибутки кінопрокатних мереж у січні–лютому зросли наполовину — до 102 млн грн. Кінотеатри відвідали майже 3 млн глядачів.
— Кіно як найбільш доступний і масовий вид мистецтва викликає підвищене зацікавлення саме в період кризи, — вважає київський кінокритик 30-річний Олександр Гусєв. — Класичний приклад — розвиток кінематографа під час Великої депресії в Сполучених Штатах. Тоді люди тікали від реальності у вигадані, "кіношні" світи. Мабуть, кіно тому стає настільки популярним, бо не має нічого спільного із реальністю або ж здається таким на перший погляд. Приклади цього — успіх фільму "Аватар" і навіть досить посередньої стрічки "Аліса в країні чудес". Казки, пригодницькі фільми, мелодрами з іншого, заможнішого життя — глядачі йдуть на них, щоби відволіктись на годину-дві від погоди, безробіття, фінансових проблем, невиплачених кредитів, які додалися до сімейних негараздів.
28-річний Станіслав Кордюков, кіномеханік столичного "Кінопалацу", каже, що глядачів побільшало після "Аватару". До того було глухо, як у танку, хоча вартість квитків не зростала. Попередній кінорік приніс багато розчарувань. Люди чекали продовження фільму "Термінатор", а він поганий виявився. Та ж історія з черговими "Форсажем" і "Трансформерами". А от "Аватар" — вистрелив! Кіно йшло три місяці, хоча зазвичай прокат два-три тижні. Один лише його ранковий показ знімав касу таку ж, як решта фільмів за день.
Прибуток кінопрокату торік становив 289 млн грн. Валові збори зросли на 37% порівняно з попереднім роком. Щотижня в кінотеатрах демонструють 12–14 фільмів.
Коментарі