середа, 24 березня 2010 17:43

Ранковий показ "Аватару" давав денну виручку

 

Прибутки кінопрокатних мереж у січні–лютому зросли наполовину — до 102 млн грн. Кінотеатри відвідали майже 3 млн глядачів.

— Кіно як найбільш доступний і масовий вид мистецтва викликає підвищене зацікавлення саме в період кризи, — вважає київський кінокритик 30-річний Олександр Гусєв. — Класичний приклад — розвиток кінематографа під час Великої депресії в Сполучених Штатах. Тоді люди тікали від реальності у вигадані, "кіношні" світи. Мабуть, кіно тому стає настільки популярним, бо не має нічого спільного із реальністю або ж здається таким на перший погляд. Приклади цього — успіх фільму "Аватар" і навіть досить посередньої стрічки "Аліса в країні чудес". Казки, пригодницькі фільми, мелодрами з іншого, заможнішого життя — глядачі йдуть на них, щоби відволіктись на годину-дві від погоди, безробіття, фінансових проблем, невиплачених кредитів, які додалися до сімейних негараздів.

28-річний Станіслав Кордюков, кіномеханік столичного "Кінопалацу", каже, що глядачів побільшало після "Аватару". До того було глухо, як у танку, хоча вартість квитків не зростала. Попередній кінорік приніс багато розчарувань. Люди чекали продовження фільму "Термінатор", а він поганий виявився. Та ж історія з черговими "Форсажем" і "Трансформерами". А от "Аватар" — вистрелив! Кіно йшло три місяці, хоча зазвичай прокат два-три тижні. Один лише його ранковий показ знімав касу таку ж, як решта фільмів за день.

Прибуток кінопрокату торік становив 289 млн грн. Валові збори зросли на 37% порівняно з попереднім роком. Щотижня в кінотеатрах демонструють 12–14 фільмів.

Зараз ви читаєте новину «Ранковий показ "Аватару" давав денну виручку». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі