неділя, 23 липня 2006 14:29

Футбол під чаркою

Нарешті сталося! Титульний спонсор чемпіонату України з футболу, про пошуки якого десять років говорили керівники Професіональної футбольної ліги, знайдений! Ним стала одна з вітчизняних горілчаних марок. Тепер під виготовленим із граматичною помилкою логотипом спонсора (горілка — що поробиш?) будуть проходити в нас усі футбольні змагання.

Вибір спонсора не дивує: футбольні керівники вчинили як більшість наших співгромадян, для яких головна проблема — вибрати сорт горілки. Ось і вибрали, поблукавши поміж вітринами. Зробити це було неважко, бо горілка, як відомо, буває або смачна, або дуже смачна. Різниця лише в ціні.

Тепер, завдяки новому спонсорові, кожна команда вищої ліги чемпіонату України в обмін на право телевізійної трансляції своїх матчів отримає по $53 300. За рік. Шалена сума, чи не так? За такі гроші варто, мабуть, було робити наш футбол "горілчаним" і не перейматися тим, що це суперечить елементарному здоровому глузду.

Пересічний бразилець у донецькому "Шахтарі" отримує більше

Телевізійний показ футболу — це пропаганда здорового способу життя. Насамперед для дітей і підлітків. Більшість із них уже навчилися, на жаль, палити цигарки та пити пиво, але до горілки поки що не дійшли. Тепер дійдуть. Щохвилинне мерехтіння на екрані горілчаної етикетки під час трансляції футболу робить риторичним запитання: що вибере глядач — спорт чи горілку? Власне, вибір на користь оковитої зроблено вже давно. Питання в іншому — яку саме брати? Ось тут йому футбольні команди й допоможуть. Та ще й за гроші, які менші за місячну зарплатню пересічного бразильця у донецькому "Шахтарі".

З іншого боку: чи мали футбольні начальники з чого вибирати? Адже весь наш спорт уже давно обліплений горілчаними етикетками так, що місця вільного немає. Щойно по телевізору зайде мова про якийсь турнір, одразу вилазить та чи інша горілка.

Задум, певне, тут простий: коли пропагувати спорт усерйоз, то для цього самих тільки майданчиків треба  набудувати десятки, а може й сотні тисяч. Якщо ж народ дивитиметься на той же футбол крізь чарку, питання з майданчиками відпаде саме по собі. Вистачить тих, що є. Навіть зайві знайдуться — під автостоянки. І взагалі, з народом, який зайнятий вибором горілки, працювати легше. І не тільки в футболі.

Зараз ви читаєте новину «Футбол під чаркою». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі