понеділок, 26 вересня 2011 05:15

Витрати на автопарк обласної ради збільшили вдвічі

Автор: Фото з сайта www.procherk.info
  Губернатор Сергій Тулуб виходить зі свого автомобіля ”лексус”. Їздить ним із часу призначення на посаду
Губернатор Сергій Тулуб виходить зі свого автомобіля ”лексус”. Їздить ним із часу призначення на посаду

Замість 780 тис. грн, передбачених цього року на утримання автомобілів облради, на сесії 13 вересня депутати виділили 1,6 млн грн.

Автопарк налічує 37 машин. Із них працівники облради використовують п'ять автомобілів: два має голова, по одному двоє його заступників і одне — керівник управління майном. Решта машин — у розпорядженні обласної державної адміністрації.

Гараж комунального підприємства "АТП Черкаської обласної ради" розташований у центрі Черкас по вул. Піонерській, 18. Вхід туди заборонений. Від воріт до гаражів близько 50 м. Є заправка. Частину території займають приватні автівки, там платна стоянка. Автомобілі обласної ради сховані в гаражах.

— Усе через дірєктора, — заступає дорогу охоронець. — Ви думаєте, вас туди хтось пустить?

— А машин тут багато стоїть? — питаю.

— Тільки голови облради та заступників, а більше ніхто й не їздить. Начальники управлінь авто виписують, якщо треба кудись їхати, а депутатам не видають, бо немає — поломані, — відповідає працівник гаража, не називається. — У губернатора автомобіль в оренді, тримає його біля дому. Там така машина, що її страшно ставити в наших гаражах. Сюди приганяють тільки на заправку чи помити.

О 7.15 ранку у п'ятницю від заправки до воріт під'їжджає чорний "фольксваґен" із номерами 0010. Водій у чорному діловому костюмі відчиняє всі дверцята, чистить салон, ганчіркою витирає автівку до блиску.

— Це машина замгубернатора Корнієнка, — каже працівник гаража. — Ще Луценко дав. Автомобільний парк не поновлювався, що при старій владі купили, те і є.

За 15 хв. шофер звертається до чоловіка в робочому одязі:

— Вітя, давай колесо накачаємо. Десь пробив, хіба на наших дорогах гвоздів немає?

Під'їжджає до заправки.

—  Заливаємо по-різному, якщо кудись далеко їхати, то вираховуємо по кілометражу. А якщо по місту, то 10–15 літрів бензину вистачає на день.

Охоронець каже, в гаражі працюють п'ятеро слюсарів.

— Вони тільки "волгу" можуть справити, а інші машини, іномарки, вже треба на СТО гнати, до комп'ютера підключать.

Голову облради Валерія Черняка, 59 років, возять "Тойотою Камрі" 2006 року з номерами 0002. Дісталася від попередника Володимира Греся. Їздить Черняк і на "Хюндай Туксон". Для заступника голови облради Василя Касяна орендували "Кіа Маджентіс".

Автомобілями обласної ради користуються і заступники губернатора. 58-річний Михайло Пузяк — "Опелем Омега". Юрій Тимошенко, 39 років, — "Фольксваґеном Пасат". Сергій Рябцев, 54 роки, — "Тойотою Камрі" або власним "Фольксваґеном Туареґ". Василь Корнієнко, 51 рік, користується "Фольксваґеном Фаетон", що був у екс-губернатора Черевка. Ще інколи їздить чорним "Мітцубісі Паджеро". Номери державні, але звідки взялося це авто, невідомо. 49-річний Євген Влізло користується власною "Ауді Q 7", яка коштує приблизно 97 тис. євро.

Голова Черкаської облдержадміністрації Сергій Тулуб, 58 років, має кілька службових автомобілів. Усі з номерами 0001, різняться лише літерами.

На представлення приїхав седаном "Лексус GX 470", що коштує понад 2 млн грн. Там є автопілот, бортові комп'ютери, телевізор, кондиціонер. Салон оббитий деревом і телячою шкірою. Тепер "лексус" перебуває на балансі обласної ради.

"БМВ LI 750" з'явився приблизно через рік після того, як Тулуб став губернатором. Це найкрутіша машина такої марки, — розказує колишній працівник обласної ради. Називатися відмовляється. — Їздить Тулуб і "Тойотою Ленд Крузер". Ця машина дісталася йому у спадок від колишнього губернатора Вадима Льошенка. Той купив її перед помаранчевою революцією. Його наступник Черевко автомобілем не користувався. Той стояв у гаражі. Ще є джип "лексус". І десь близько місяця тому в Тулуба з'явився джип "ніссан", найостанніша розробка 2011 року. Марку не назву, бо я його не бачив. Водій не місцевий, а із Донецька.

— За законом, на транспорт адміністрації держава виділяє 600–700 тисяч гривень. Але ж у них апетити значно більші, — говорить депутат обласної ради Любов Майборода, 52 роки. — Тому ще беруть гроші в статутному фонді. Якби були принципові депутати, то відмовилися б таке робити. Виходить, що обласна адміністрація бере кошти з державного бюджету і додатково з обласного. Для цього вони написали собі програму "Розвиток автотранспорту". У нас є що розвивати, а не транспорт для адміністрації. На кожного такого заступника, якого ми возимо, витрачають 200–300 тисяч гривень. Це бензин, обслуговування, ремонт, водійська зарплата. За ці кошти можна було би поміняти вікна у 50 сільських школах.

 

240 000 доларів витратили на купівлю машини для колишнього голови обласної держадміністрації Олександра Черевка. Йому придбали "Ауді А8 Лонґ". Опісля машину продали за $198 тис. Кошти пішли в обласний бюджет. Перед цим Черевко їздив на "Фольксваґен Фаетон", дарункові міністра внутрішніх справ Юрія Луценка.

 

 

Службові машини голів райрад

Городищенський    "десятка"

Драбівський    "Деу Нексія"

Жашківський    "волга"

Звенигородський    "волга"

Золотоніський    "волга"

Кам'янський    "волга"

Канівський    "волга"

Катеринопільський    "волга"

Корсунь-

Шевченківський    "Деу Ланос"

Лисянський    "Деу Ланос"

Маньківський    "волга"

Монастирищенський    "волга"

Смілянський    "Деу Ланос"

Тальнівський    "Деу Нексія"

Уманський    "волга"

Христинівський    "Чері Амулет"

Черкаський    "сімка"

Чигиринський    "десятка"

Чорнобаївський    "Джилі МК"

Шполянський    "Деу Ланос"І

 

Зараз ви читаєте новину «Витрати на автопарк обласної ради збільшили вдвічі». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі