середа, 29 травня 2024 22:06

15 років доставляємо фрукти і овочі: інтерв'ю із засновником компанії FRUIT TIME
PROMO
6

Автор: FRUIT TIME
  Засновник компанії FRUIT TIME Дмитро Осипов
Засновник компанії FRUIT TIME Дмитро Осипов

FRUIT TIME - дистриб'ютор екзотичних фруктів, свіжих овочів, ягід, салатів, горіхів, грибів, з доставкою в заклади сегменту HoReCa та домівки українців. Про благодійну діяльність, роботу під час війни, історію розвитку та плани на майбутнє розповів засновник компанії - Дмитро Осипов.

Як створювалася компанія FRUIT TIME? Розкажіть про найважливіші етапи розвитку.

Цього року FRUIT TIME відсвяткував своє 15-річчя. Компанію було створено в 2009 році у Харкові. До цього я тривалий час працював в сфері продажів, займався реалізацією алкоголю в ресторани, готелі, бари, тому добре знав специфіку роботи з HoReCa. Однак, мені ніколи не подобався продукт, з яким я мав справу. Я веду здоровий спосіб, займаюся спортом і люблю здорову їжу. Тож те, що моя власна компанія працює з фруктами і овочами, мені дуже імпонує. Робити людей здоровішими і щасливішими - мета FRUIT TIME.

На той час ми стали першим дистриб'ютором овочів і фруктів у Харкові, який працював із закладами HoReCa. Перші сім років ми росли на 100% щорічно. А коли наше покриття сягло майже 100% ресторанів міста, вирішили спробувати сили в Києві. Столиця привабила новими перспективами, адже ринок тут був більш розвинений, ніж у Харкові. Згодом відкрилися відділення в Дніпрі, Запоріжжі, Полтаві, а також містечках поблизу цих обласних центів.

Чим живе FRUIT TIME зараз? Якими досягненнями ви пишаєтеся?

Наразі у нас близько 3000 м² холодильних складів. Компанія працює цілодобово. Ми обслуговуємо понад 2500 ресторанів щоденно. Маємо брендований автопарк з холодильниками та утеплювачами, які призначені спеціально для перевозки продуктів при низьких температурах взимку та високих влітку.

Автор: FRUIT TIME
  Дмитро Осипов з нагородою “Професіонал року 2023”
Дмитро Осипов з нагородою “Професіонал року 2023”

У 2022 році ми отримали нагороду "Вибір країни" як кращий інтернет-магазин фруктів та овочів, а у 2023-му - стали кращим дистриб'ютором овочів та фруктів в кафе та ресторани. На мою думку, досягти таких результатів ми змогли завдяки тому, що завжди були чесними зі своїми клієнтами і собою, а також не зраджували своїм принципам. Зокрема, завжди виконували взяті на себе зобов'язання, працювали правильно і справедливо, намагалися робити більше, ніж від нас очікували.

Автор: FRUIT TIME
  Команда FRUIT TIME на врученні нагороди “Вибір країни 2023”
Команда FRUIT TIME на врученні нагороди “Вибір країни 2023”

Які б нагороди не отримувала компанія, найбільшим досягненням для мене є наша команда. Зараз у штаті FRUIT TIME працює 259 людей. Це колектив, що формувався роками. Я пишаюся тим, що 50% співробітників з нами більше восьми років, а є і ті, хто працює з початку заснування компанії. Це люди, які віддані нам, а ми віддані їм. Це найбільша сила FRUIT TIME.

Як FRUIT TIME зустрів початок повномасштабного вторгнення? Які рішення ви приймали, щоб залишитися на ринку?

Найважливішим для нас було збереження команди, а для цього треба було продовжувати роботу і відвантаження. Як я вже казав, один з принципів роботи компанії - завжди виконувати взяті на себе зобов'язання. Тож ми одразу повідомили клієнтам, що будемо працювати, хай там що. Хоча багато ресторанів відмовилися платити нам і заморозили борги, ми розрахувалися з усіма постачальниками. Саме тому, всі українські і закордонні партнери й досі із задоволенням співпрацюють з FRUIT TIME. Вони побачили, що навіть в критичній ситуації ми повели себе чесно.

Автор: FRUIT TIME
  Кур’єри FRUIT TIME
Кур’єри FRUIT TIME

Як і весь український бізнес, ми зазнали чималих збитків. Щоб мати достатньо товару для обслуговування наших клієнтів, ми часто замовляємо фрукти та овочі за кордоном із запасом. У перші дні повномасштабного вторгнення на складах FRUIT TIME залишилося дуже багато продуктів, які вже не потрібні були ресторанам. Ми прийняли єдине можливе і правильне рішення - безкоштовно роздати їх тим, хто цього потребував: пенсіонерам, малозабезпеченим людям, лікарням, теробороні, військовим. Ми багато допомагали і досі продовжуємо це робити.

Як ви забезпечували роботу компанії під час блекаутів?

Ми добре підготувалися, щоб мати можливість працювати автономно під час блекаутів. Безперебійний інтернет під час відключень забезпечував Starlink, а електроенергію для офісу та складів - генератори. Ми працюємо з продуктом, який швидко псується і потребує правильних умов зберігання. Тому при будь-якому вимкненні електроенергії автоматично вмикалися потужні генератори, які запускали холодильники на всіх наших складах. Навіть зараз ми можемо працювати автономно, що б не сталося.

Розкажіть про соціальні проєкти, в яких компанія брала участь протягом цих двох років.

Як і кожна відповідальна українська компанія, яка любить свою країну, з перших днів вторгнення FRUIT TIME почав волонтерити. Ми відвантажили десятки тонн овочів на благодійність в Києві, Харкові та Дніпрі. Безкоштовно постачали продукти в ресторани, які щодня готували величезну кількість порцій обідів для тероборони, військових, лікарень. Забезпечували овочами та фруктами київські лікарні: КМКЛ №1, КМКЛ №4, КМКЛ №9, КМКЛ №17, НІССХ ім. М.М.Амосова, Інститут нейрохірургії, Київський обласний онкологічний диспансер.

Автор: FRUIT TIME
  Подяка від ЗСУ, тероборони та інших справжніх Українців
Подяка від ЗСУ, тероборони та інших справжніх Українців

Зараз ми також регулярно підтримуємо ЗСУ, тероборону та різні спецпідрозділи. Переважно збираємо та доставляємо товари, які їм необхідні. Багато співробітників FRUIT TIME наразі служать в лавах ЗСУ, тому часто допомагаємо їм напряму. Наприклад, нещодавно придбали автівку.

Як станом на сьогодні змінилась поведінка клієнтів?

Звісно, ситуація на ринку HoReCa помітно змінилася. Зараз ресторани, бари, готелі не замовляють товари наперед, оскільки не знають, чого очікувати завтра. У нас як дистриб'ютора, на жаль, такої можливості немає. Щоб мати хороший асортимент, доводиться заздалегідь бронювати продукти в Іспанії, Голландії, Італії: збирати з полів, завантажувати цілими фурами і доставляти в Україну. Знизити ризики ми вирішили шляхом відмови від ненадійних клієнтів і орієнтації на стабільних. Цікаво, що більшість недобросовісних бізнесів не витримали кризи і зачинилися, а дуже багато хороших закладів навпаки з'явилося під час війни. Загалом кількість клієнтів за ці два роки у нас навіть зросла.

Які ваші плани на майбутнє? Які нововведення від вас чекати?

FRUIT TIME завжди прагне розвиватися, вдосконалюватися, рости. Зараз ми працюємо над втіленням системи розумного складу. Тепер комплектувальники на наших складах працюють з планшетами, а ваги пов'язані з комп'ютерами, щоб напряму формувати замовлення. Працюємо також над вдосконаленням сервісу: покращуємо упаковку, роботу кур'єрів та менеджерів, стандарти спілкування з клієнтами. Давно приглядаємося до Одеси і Львова, тому в перспективі можна очікувати нашу появу в цих містах.

Автор: FRUIT TIME
  Товари з асортименту FRUIT TIME
Товари з асортименту FRUIT TIME

Ще до війни ми планували і навіть встигли запустити виробництво власних товарів - чищених і нарізаних овочів, - але довелося призупинити цей напрямок. На наш погляд, це дуже перспективна ідея для ринку HoReCa, адже спрощує закладам життя і дозволяє заощаджувати. Не потрібно витрачати зайву воду на миття та час працівників на очищення продуктів. Крім того, ніхто не рахує, який відсоток продукту потрапляє в смітник разом з лушпинням чи шкіркою.

Якою ви бачите свою компанію через 4 - 5 років? Чого б ви хотіли досягти?

У майбутньому я бачу FRUIT TIME компанією повного циклу. Перший напрямок - робота з ресторанами, готелями, барами. Це овочі та фрукти найкращої якості, часто ексклюзивні, екзотичні. Другий - опт для магазинів та супермаркетів, що включає дистрибуцію більш простих й звичних товарів. І третій напрямок - вирощування. Ми піклуємося про безпеку своїх продуктів, тому постійно перевіряємо їх на нітрати та радіацію. Проте, багато постачальників не проходять цю перевірку. Хотілося б, щоб 70 % товарів FRUIT TIME вирощував самостійно. У мріях також зробити в Києві велику розподільчу базу для відвантажень, побудовану під наші потреби. Упевнений, якщо ми будемо працювати віддано і чесно, то обов'язково зможемо реалізувати ці плани.

Зараз ви читаєте новину «15 років доставляємо фрукти і овочі: інтерв'ю із засновником компанії FRUIT TIME». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі