середа, 24 лютого 2016 14:42

Вчені назвали найдавнішу тварину на Землі

Дослідники з Массачусетського технологічного інституту повідомили, що першою твариною на Землі була звичайна морська губка. Зроблений ними генетичний аналіз підтвердив, що саме губки дали органічні молекули, виявлені в каменях віком 640 млн років. Свою статтю вони опублікували в журналі Proceedings of the National Academy of Sciences.

Більшість скам'янілих решток тварин належить до епохи, яка почалася близько 540 млн років тому — кембрію. Швидкий за геологічними мірками перехід від простих одноклітинних до складних багатоклітинних організмів продовжує викликати питання у вчених.

Американські дослідники працювали з молекулярними закам'янілими рештками — ліпідом 24-ізопропилхолестаном, однією з модифікацій холестерину. Ці молекули знаходять в аномально високих кількостях в породах кембрію і докембрія. Зокрема, 24-ізопропилхолестан виявили в каменях Оману віком 640 млн років.