Із 2 по 4 червня в Ялті відбулися автоперегони "Прайм Ялта Раллі-2011". Цього року гонка вперше отримала статус міжнародної. У ній взяли участь 87 екіпажів із 21 країни світу.
— Ми дуже хотіли, щоб у світі знали про Ялту. Тут живуть чудові люди, — каже 51-річний Євген Червоненко, президент Федерації автоспорту. — У наш успіх ніхто не вірив. Але сьогодні Ялта в одному ряду з Корсикою, Монте-Карло, Сан-Ремо, Сардинією, які проводили подібні етапи. У всіх етапів Кубка світу понад 20 років історії. Але нам дали шість, оскільки бачили наше бажання.
Кліматичні умови роблять гонку найбільш непрогнозованою.
— Тут погода змінюється так швидко, як ніде. Постійно доводиться міряти температуру асфальту. Плюс величезний перепад висот. Це зумовлює навантаження на мотори та людей, — додає Євген Червоненко.
Через складну трасу машини кожен день "латали", багато сходили з траси з технічних причин. У серйозну аварію потрапив український екіпаж Миколи Соболєва та Тетяни Кравцової — на вході в поворот пілот зачепив дерево, автівку розвернуло і відкинуло на дерева з протилежного боку. Соболєва госпіталізували з травмою хребта.
Переможцем "Прайм Ялта-раллі-2011" став фінський гонщик Юхо Ханнінен на "шкоді". Другим фінішував француз Брайан Буфф'є, який керував "пежо". Третім — чех Ян Копецькі на "шкоді". Найкращим серед українців був Володимир Печеник на "мітцубісі". Посів 13-те місце.
— Відразу було зрозуміло, що гонка буде складною. Особливо для коліс. Тому запорукою успіху було просто залишатися на дорозі, — каже Ханнінен.
В українському заліку першим був Сергій Перець на "мітцубісі". Другим на машині такої самої модифікації — Валерій Горбань, третім — Олександр Салюк-старший та Євген Червоненко на "протоні".
Коментарі
2