субота, 10 грудня 2016 12:46

Вартість національного бренду зросла на 39 відсотків

Вартість національного бренду зросла на 39 відсотків

Вартість національного бренду України збільшилась на 39%.

Про це написав на своїй сторінці в Facebook прем'єр-міністр Володимир Гройсман.

"У звіті відзначається, що цього року Україна продемонструвала відносну стабільність і користувалась меншою (негативною) увагою засобів масової інформації, незважаючи на те, що її економіка залишалась вразливою внаслідок подальшого протистояння з Росією", - зазначив Гройсман.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Раді вимагають, щоб Гройсман повернув вітчизняним підприємствам замовлення на модернізацію ГТС

Показники сили бренду для безпеки виросли на 18,2%, разом з цим відбулось підвищення оцінки якості життя на 11.4%, а також суттєве поліпшення здатності країни зберігати свій найталановитіший кадровий потенціал.

Зараз ви читаєте новину «Вартість національного бренду зросла на 39 відсотків». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

5

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі