четвер, 05 серпня 2010 05:15

Під колесами "Рено Дастер" ями не відчуваються

"Рено Дастер" в Україні продають із червня. Позашляховик виготовляють у Румунії, на заводі ЮАП, де виготовляють "Дачії". Є повнопривідна і передньопривідна версії.

— У Франції за ними черга на сім місяців, — розповідає Юрій Шатковський, 25 років, зі столичного автосалону "Авто-мотів" на вул. Грінченка.

Новинку дають для випробування. Юрій підводить до машини із кутастими фарами, великим бампером і дутими колісними арками. Автомобіль забризканий багном. Його брали на тест-драйв на бездоріжжі у Криму, пояснює продавець.

Оглядаємо салон. Сидіння і кермо регулюються за висотою. Щоб посигналити, треба потягнути на себе підкермовий перемикач поворотів. Лобове і бічні вікна великі. У центральне та великі бічні дзеркала добре видно простір ззаду.

— Спробуйте зрушити із другої передачі, — радить він.

Машина стартує без ривків. На швидкості 50 км/год. колеса потрапляють у вибоїни. У салоні чути глухий стук, автівка ледь гойднулася. Чавунні люки під колесами не відчуваються. Дорогою заїжджаємо на автозаправку. Юрій бере ключ. Закрутку бака можна відкрити лише ним.

Виїжджаємо на ґрунтовку. За кермо сідає Юрій. Вмикає повний привід. Машина без пробуксовування піднімається на гору, потім іншу. На крутому підйомі трохи пробуксовують передні колеса. На швидкості 60 км/год. спускаємося із пагорба.

— Ця машина вже пройшла 1200 кілометрів бездоріжжя і витримала, — розповідає він.

Киянин Володимир Бугай, 42 роки, придбав "Рено Дастер" місяць тому. Наїздив 6 тис. км.

— Я працюю виконробом, — пояснює. — Вожу будматеріали та інструменти. "Дастер" хоч і має м"яку підвіску, не просідає. Також подобається високий кліренс. Я на рибалку їздив. У село теж їжджу. У Черкаській області жахливі дороги. Я їх добре відчував, доки їздив на "Шкоді Фабії". На новій машині не доводиться постійно пригальмовувати. З Києва добираюся на 20 хвилин швидше.

На "дастері" я розганявся до 160 кілометрів на годину з чотирма пасажирами і багажем. Добре тримає дорогу. А от порожняком їхати стрьомно! Враження, ніби от-от знесе. Хороша машина. Лише двірники короткуваті.

Чоловік придбав передньопривідну версію у повній комплектації за 160 тис. грн.


"Рено Дастер" обговорюють на інтернет-форумах. Новинку вважають задорогою. Порівнюють із китайськими позашляховиками. Вони дешевші, а вкомплектовані краще.

У базову комплектацію "Дастера" входить захист картера двигуна, антикорозійна обробка, гідропідсилювач керма і центральний замок.

Найдешевша, передньопривідна версія коштує 132 тис. грн. За встановлення електричних склопідйомників, кондиціонера, магнітоли, протитуманних фар доведеться доплатити 8 тис. грн. Повнопривідний "дастер" у базовій комплектації коштує 155 тис. грн.

— "Дастер" майже не має конкурентів. В Україні за таку ціну можна придбати "Шевроле Ниву" та "УАЗ Патріот". За місяць у нас купили 100 автівок. Здебільшого це кияни. Беруть найдорожчу комплектацію передньопривідного "дастера".

Їх копмлектують дизельним 1,5-літровим двигуном або бензиновим на 1,6 л.

— Дизель набагато економніший. На трасі "їсть" 5–6 літрів на 100 кілометрів. Але його обслуговування дорожче, — розповідає Юрій Шатковський. — ТО треба проходити кожні 10 тисяч кілометрів.

Машина з бензиновим двигуном має проходити ТО кожні 15 тис. км. ТО коштуватиме до 1300 грн. Із "Рено Лоґан" витрачають до 1 тис. грн.

Зараз ви читаєте новину «Під колесами "Рено Дастер" ями не відчуваються». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі