четвер, 15 липня 2010 00:45

Три роки служить без поломок "Деу Ланос"

 

Своїм легковиком "Деу Ланос" 52-річний Сергій Мукан наїздив близько 30 тис. км.

— Я купив його три роки тому. Вагався, брати цю машину чи ВАЗ-21099. "Лада" була на пару тисяч дешевша. Двигун мав більший об"єм. Кліренс більший — це добре для ґрунтових доріг. У базовій комплектації також були електричні склопідйомники та центральний замок. У запорізьких машин набір бідніший, зате виглядають сучасніше. Салон "деу" просторіший. На задньому сидінні вільно сідають троє дорослих. "Лада" вужча. Ззаду має низький дах. Високим пасажирам треба пригинатися.

Сергія Мукана зацікавив "ланос" із двигуном 1,5 л. Однак грошей на такий не вистачало.

— За ціною підходив "Деу Сенс". Але він має гіршу тягу. Досвідчені водії критикували вітчизняну коробку передач. Казали, що вона шумить. Я пішов оглянути "ладу". Впадали в око великі нерівномірні щілини та шви. Торпеда в "ланоса" теж краща. Дверима "лади" треба грюкати. У запорізької машини зачиняються з першого разу. Кузов частково оцинкований.

Водій відмовився від "лади". Обрав "ланос" із двигуном 1,4 л.

Опустив вікна, а закрити не може

— Мотор мелітопольський. Його ґанять. Але в мене за три роки з ним жодних проблем. Зате коробка передач корейська. Як у "ланоса 1,5". Стартер чеський, надійніший. Кузов складений у Польщі. Російській машині до цієї далеко.

За кілька місяців після покупки Сергій Мукан поставив захист картера двигуна, колісних арок. Також замовив протитуманні фари, електричні склопідйомники передніх дверей, центральний замок, двосторонню сигналізацію та магнітолу. За них у сервісному центрі заплатив 4 тис. грн. Загалом "ланос" обійшовся в 46 тис. грн.

— Спочатку було незвично їздити. Я перед тим 20 років їздив на "москвичі". Нова машина швидко набирає оберти. Підвіска майже безшумна на ямках. У Черкасах дороги — яма на ямі. Потім побачив інші переваги "ланоса". Наприклад, лючок паливного бака, багажник відкриваються з салону. Є "дитячі замки" у задніх дверях. Налаштування сидінь зручніші.

На вихідні Сергій Іванович їздить машиною на дачу, за 20 км від Черкас. Також буває в селі.

— Якось треба було на дачу відвезти четверо дверей. Я розклав задні сидіння. Усі двері просунулися в салон. Так і повіз. Не довелося даховий багажник чи причеп купувати. У "ладі" так би не вийшло. Лише раз виникла проблема — датчик температури двигуна  відмовив і вентилятор не вмикався. Ми просто від"єднали і з"єднали контакти. І все запрацювало.

Три роки "ланос" служить без поломок. Пройшов три гарантійні техогляди. У сервісному центрі підтягують гайки, перевіряють зазори клапанів, тестують електрообладнання, роблять розвал-сходження, балансують колеса. У коробку передач водій залив напівсинтетичне мастило. Так порадили зробити після першої тисячі кілометрів, щоб почистити коробку від металевого пилу і старого масла.

— Я задоволений машиною. Пластмасові панелі не скриплять, як у "лад". На кузові нема і сліду іржі чи здуття фарби. А он мій сусід по гаражу узяв "ладу"-"десятку". Бо, бачиш, деталі на неї дешевше. От і купує їх три роки. Весь час дрібні неполадки. Спочатку ззаду скрипіло, потім пластмаса почала рипіти. Якось заклинив замок. Не міг повернути ключа, центральний замок теж не відчиняв. Торік сусід змінив амортизатор. Двічі відмовляли електросклопідйомники. Опустив вікна, а закрити не може.



"Ланоси" продають у Росії під іншою маркою


"Ланоси" продають у Росії під маркою "ЗАЗ Шанс". У базовій комплектації коштує 235 тис. руб., тобто 58 тис. грн. Від інших легковиків запорізького виробництва "шанси" відрізняються лише написом на багажнику.

За даними агентства "Автостат", 2009-го "шанс" увійшов до 20 найпродаваніших машин Росії. 

Із серпня 2010 року їх випускатимуть із автоматичною коробкою передач. Це буде найдешевший легковик з АКПП у Росії. Коштуватиме 80 тис. грн.

Що ламається найшвидше

На інтернет-форумах водії обмінюються досвідом експлуатації легковиків. Про "лади"-"десятки" пишуть, що в них швидко виходять із ладу опорні підшипники. Може текти мастило з коробки передач, ламається замок запалювання. Швидко закінчується мастило. Зате в "ланосів" що 50–60 тис. км пробігу забивається регулятор холостого ходу. У "сенсів" може туго перемикатися важіль передач. Це виправляють заміною мастила. Або ж доливають присадку.

Зараз ви читаєте новину «Три роки служить без поломок "Деу Ланос"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі