вівторок, 31 липня 2018 05:06

Машина розпізнає перешкоди й автоматично гальмує перед ними
3

”Ніссан Кашкай” оснащують світлодіодними фарами. Вони спрямовують світло в бік повороту керма. Автоматично перемикаються з ближнього режиму на дальній
Фото: ВОЛОДИМИР МУКАН
Мультимедійна система автомобіля оснащена вісьмома динаміками із сабвуфером у багажнику. Система автоматично регулює звук — що гучніше працює двигун, то гучніше грає музика
 *Автомобіль, який був на тест-драйві

Новий "Ніссан Кашкай" почали продавати в Україні торік. Це модернізована версія другого покоління моделі. У неї — світлодіодні фари, новий капот, ліхтарі з випуклими кромками та масивна решітка радіатора. На даху — антена у формі акулячого плавника. Вартість новинки — від 521 950 грн.

Домовляємося про тест-драйв. Підходжу до синього позашляховика біля автосалону на столичній вул. Корабельній. Він повнопривідний із бензиновим 2-літровим двигуном. Комплектація — "Текна" із всіма доступними для моделі опціями. Деякі з них помітні зовні — панорамний дах, дзеркала із вбудованими камерами, лобове скло з прикріпленою до нього системою зчитування дорожніх знаків і розмітки.

Спершу кладу рюкзак до багажника. Відсік середнього розміру — на 430 л. У звичному місці запаски немає. Замість неї — низькочастотний динамік, домкрат, компресор для накачування коліс і балончик із герметиком. Якщо колесо проб'ється, в нього закачують компресором спеціальну речовину. Тоді перестає спускати.

На сидінні позаду просторо — вдосталь місця для ніг і голови. Спинки передніх сидінь позаду обшиті пластиком. Це практично, бо на ньому не видно подряпин і легко витирати бруд.

Посадка на водійському місці висока. Добре видно простір попереду, бічні стійки кузова огляду не заважають. Шкіряне водійське сидіння стало зручніше — має пам'ять на три положення, електропривід, вдалу поперечну та бічну підтримку. Нове кермо — D-подібної форми з тоншими шпицями.

Затискаю гальма і торкаюся кнопки запуску двигуна — машина заводиться. Сидіння підсовує мене ближче до керма, бічні дзеркала відчиняються.

Переводжу важіль коробки передач у режим "R", щоб від'їхати назад, — і на більшій частині центрального монітора виводиться відео із задньої камери. На меншій — проекція машини з висоти відносно перешкод і будівель неподалік. Також опускається праве бічне дзеркало. Їду заднім ходом — раптом вмикається камера на правому дзеркалі, відображає за 30 см від колеса урну. Об'їжджаю її, переводжу важіль у "Драйв", їду в напрямку району Виноградар.

Педаль газу чутлива, автомобіль швидко прискорюється. Керування точніше, ніж у цієї моделі до модернізації, підвіска — більш жорстка. На просп. Олени Теліги ремонтують дорогу, потрапляю у пробку. Електроніка попереджає звуком про автомобілі поряд, яких не видно в дзеркала. Щоб швидше виїхати із затору, заскакую на бордюр заввишки понад 16 см, проїжджаю ділянкою дороги зі щебеню, розкиданих частин плитки і випуклих люків. Ні захистом двигуна, ні глушником перешкоди не зачіпляю.

Коли неподалік від переднього бампера проходить чоловік, спрацьовує радар за передньою емблемою. На центральному моніторі з'являється жовта рамка, у салоні гучно лунає сигнал. Так авто попереджає про людину поряд. Якщо б пішохід був перед бампером, "Кашкай" би автоматично загальмував.

У місті машина споживає 8,8–9 л пального. Це на 2–2,5 л більше, ніж під час їзди трасою.

На заміській дорозі рухаюся в напрямку Львова. Дрібні вибоїни в салоні не відчуваються. Шумоізоляція стала кращою. Зручно, що на моніторі між спідометром і тахометром завжди відображаються максимально дозволена правилами дорожнього руху швидкість та актуальні дорожні знаки. Їх сканує спеціальна система. Двічі перетинаю смугу без увімкнення повороту — й одразу лунає спеціальний сигнал-попередження. Під час проїзду двосмуговою дорогою назустріч вилітає позашляховик. Щоб уникнути зіткнення, гальмую, скеровую машину на узбіччя з вологою землею — автоматично вмикається "аварійка", спрацьовує АБС. Завдяки цьому "Кашкая" не заносить.

В автомобіля незалежна підвіска. Випробовую її на бездоріжжі біля Львова. Ходова добре поглинає ями, при цьому авто не розгойдується. Найбільш різкі підйоми долаю обережно, щоб не пошкодити звіс переднього бампера. Добре було б, якби він був менший. Більшість часу машина їде на передньому приводі. Задні колеса автоматично підключаються перед моментом пробуксовування передніх. Кліренсу 20 см для долання ґрунтовок і поїздок полями достатньо.

Зараз ви читаєте новину «Машина розпізнає перешкоди й автоматично гальмує перед ними». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі