вівторок, 03 квітня 2018 06:15

Формування брендів

Із середини лютого учасники чемпіонату України з футболу, який проводить українська "прем'єр-ліга", бігають засніженими футбольними полями за практично повної відсутності глядачів. Людині, не посвяченій у тонкощі вітчизняного футбольного господарства, хочеться запитати: навіщо? Навіщо футбольні команди їздять туди-сюди, витрачаючи чималі кошти на підготовку стадіонів, на які взимку та ранньої весни все одно майже ніхто не ходить?

Я не прихильник довільних вигадок. Тому просто відкрив регламент поточного ­чемпіонату України з футболу. І дізнався, що мета проведення цього турніру — визначення чемпіонів і призерів. Дуже цікаво. Але виникає запитання — навіщо заради цього тримати цілу "прем'єр-лігу", коли для заявленої мети достатньо скласти календар чемпіонату, що займає на комп'ютері не більш як 10 хвилин? Чим ще займається "прем'єр ліга" решту часу — тобто 364 з половиною дня на рік?

І на це запитання є відповідь у регламенті. Там написано, що завданням чемпіонату, окрім власне проведення футбольних матчів, є ще й "забезпечення умов для формування брендів "Титульний спонсор — чемпіонат України з футболу" та Титульний спонсор — суперкубок України з футболу". Тобто наші футбольні професіонали не просто ганяють м'яча на порожніх стадіонах, а "формують бренди". Так би одразу і сказали. І всі зрозуміли би після цього — чому змагання української "прем'єр-ліги" так відрізняються від гри у футбол, яку в усьому світі дивляться мільярди глядачів, і на якій зароб­ляють шалені гроші.

Я так розумію, що із "формуванням брендів" у нашої "прем'єр-ліги" в останні 10 років, які ця ліга існує, якось не складається. Не біда. Цього тижня до нас привезуть зі Швейцарії фахівця на прізвище Грімм. Він стане новим керівником "прем'єр-ліги". Після цього справи із "формуванням брендів" мають піти краще.

Запитаєте, а як же футбол? Видовище, яке має збирати повні стадіони, приносити задоволення глядачам і гроші командам? Не ставте більше таких запитань. ­Читайте регламент. Там про це нічого не сказано. Винятково про "формування брендів".

Зараз ви читаєте новину «Формування брендів». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі