пʼятниця, 30 жовтня 2015 13:28

Учені NASA виявили "Руку Бога" в космосі

Космічний телескоп "NuSTAR" отримав новий знімок туманності, що нагадує за формою людську руку, яка сягає в довжину 150 світлових років. Зображення об'єкта з сузір'я Циркуля опубліковано на сайті NASA.

Повідомляють, що особливість цього скупчення полягає в тому, що воно має надмірно велике магнітне поле, потужність якого в 15 трильйонів разів сильніша за земне.

Виявити "Руку Бога" вдалося завдяки "NuStar" - надпотужному спектроскопічному ядерному телескопу. Зазначимо, що це явище вже викликало безліч коментарів від представників релігійних громад. Так, деякі з них стверджують, що сузір'я дуже схоже на пекло і рай, а саме: на Руку Всевидючого, який намагається розчавити всю "нечисть".

Нагадаємо, телескоп NuSTAR працює на земній орбіті з 2012 року. Його використовують для вивчення космічних об'єктів у рентгенівському діапазоні з недосяжною раніше точністю.

Зараз ви читаєте новину «Учені NASA виявили "Руку Бога" в космосі». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua