четвер, 09 грудня 2021 10:00

Спеціалісти страхової компанії ЕКТА поділилися з нами секретом швидкої обробки дзвінків клієнтів

 

Майже всі страхові компанії співпрацюють з асистанськими компаніями, які відповідають на дзвінки клієнтів за кордоном, координують їх дії, а потім передають дані до страхової. ЕКТА має власну унікальну автоматизовану систему обслуговування клієнтів, яка допомагає відразу їх ідентифікувати. Тепер страховка для туристів від ЕКТА стала ще більш надійною.

Давайте на прикладі страхового випадку розглянемо, що це означає, і які її переваги для клієнтів.

Приклад страхового випадку. Дві подруги прилетіли на 3 тижні до Таїланду. Відпустка у них проходила дуже активно: райські пляжі, стародавні храми, шопінг, дискотеки та екзотична кухня. Через два тижні туристки почували себе вже майже місцевими жителями, відкинувши всі побоювання та обмеження, які були у них до цього. Все було б добре, але однієї ночі вони прокинулися від різкого болю в животі. Можливо, причиною цього були сумнівні молюски, необачно куплені в одному з вуличних кафе. А може, варто було обійтися без льоду в мартіні. Найімовірніше, його приготували з водопровідної води. Втім, це все вже не мало значення. Потрібно було терміново звертатися до страхової!

У цій ситуації у дівчат є два варіанти розвитку подій: розв'язання питання у середньостатистичній страховій компанії за старою схемою або ж у сучасному форматі з ЕКТА.

Розв'язання питання у середньостатистичній страховій компанії. Дівчата телефонують у страхову та повідомляють номер страхового поліса. Оскільки страховий випадок стався в суботу, то навряд чи варто розраховувати на миттєву допомогу. Виклик швидкої та пошук клініки, найімовірніше, ляжуть на їхні плечі.

Максимум, на що вони можуть розраховувати, — це матеріальна компенсація після повернення додому, якщо випадок буде страховим, і вони збережуть усі чеки та довідки.

Розв'язання питання у сучасному форматі від ЕКТА. Один з головних принципів, яким керуються в компанії: надати миттєву допомогу ТУТ і ЗАРАЗ. Тому дівчатам не потрібно називати номер страхового поліса та чекати, поки перевірять їх дані. Спеціаліст компанії з першої секунди дзвінка знає, хто йому телефонує.

У ЕКТА всі клієнтські договори зберігаються у єдиній базі даних. Система ідентифікує клієнта за номером телефону та одразу видає його дані. Тому фахівці компанії можуть негайно взятися за розв'язання питання клієнта.

Дівчатам знаходять найближчу лікарню, викликають швидку допомогу або таксі, а також оплачують лікування. Вони нічого не платять та не зберігають чеки.

Чи відрізняється електронний поліс?

Клієнт отримує електронний поліс на email або будь-який доступний йому месенджер, як і в більшості інших компаній. Проте компанія ЕКТА вклала $ 400 000 у розробку власної автоматизованої системи, над якою протягом року працювала команда з 10 розробників, щоб отримати унікальний страховий продукт.

Тепер ЕКТА не заповнює поліси вручну і не зберігає їх у паперовому вигляді, на відміну від інших компаній. Усі страхові поліси клієнтів зберігаються в єдиній електронній автоматизованій CRM-системі, де нічого не губиться.

Оформлюйте страховий поліс в сучасній страховій компанії ЕКТА і переконайтесь в відмінній якості нашого обслуговування.

ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ЕКТА" www.ekta.insure
Свідоцтво про реєстрацію фінансової установи від "29"жовтня 2019 року (реєстраційний номер 11103912). Ліцензія на провадження госп. діяльності з надання фінансових послуг (крім проф. діяльності на ринку цінних паперів), видана розпорядженням Національної комісії, що здійснює держ. рег. у сфері ринків фін. послуг від 04.04.2019 року № 521.

Зараз ви читаєте новину «Спеціалісти страхової компанії ЕКТА поділилися з нами секретом швидкої обробки дзвінків клієнтів». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі