вівторок, 30 жовтня 2012 00:45

"При живій Тимошенко дуже важко посісти її місце"

Віктор НЕБОЖЕНКО, 59 років, директор соціологічної служби "Український барометр":

— Кажуть, на кампанію Наталії Королевської витратили півтора мільярда гривень. Якщо взяти кількість відсотків, які вона набрала, то на кожного виборця припаде величезна сума. Це був би рекорд Євразії.

Спонсори вкладали гроші в Королевську, яка мала наслідувати образ Тимошенко. Але при живій Тимошенко дуже важко посісти її місце. На Королевську українці дивилися як на зрадницю. По-друге, у наших людей чоловічій погляд на політика. Жінка може успішно закликати до порятунку — себе, України, бути в образі матері, але не кликати вперед. Кликати вперед мав би чоловік. Тобто, Королевська взяла собі не жіночі гасла.

Розмовляв із її технологами. Вони скаржаться, що лідер постійно втручалася в їхню роботу, все змінювала. Хотіла бути гарною на білбордах і водночас мужньою. І виходила невідповідність між образом і словами. Гламурна жінка, яка тихо-тихо, немовби в еротичних фільмах, каже: "Україно — вперед", викликає щонайменше посмішку. Українці сприйняли Королевську як штучний проект.

Зараз ви читаєте новину «"При живій Тимошенко дуже важко посісти її місце"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

2

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі