пʼятниця, 25 лютого 2011 04:30

"Вибачилися, але гроші не повернули"

"Третина суми, яку я клав на рахунок своєї мобілки, зникала одразу після поповнення", — розповідає киянин Олег Сахно, 22 роки. Він п'ять років користується мережею стільникового зв'язку Life:).

— Спочатку не зважав, але якось поповнив рахунок на 10 гривень, комісія "айбокса" — 2 гривні. Роблю виклик на інший оператор, проговорив хвилину, й одразу вибило. На рахунку вже немає грошей. Оператори кол-центру днів зо п'ять не могли мені зарадити.

Студент звернувся до центрального відділення Life:) на Хрещатику в Києві.

— Там сказали, що гроші відраховували на 1 тисячу СМС у місяць, а також на роумінг. Хоча я таких послуг не замовляв. Мені повернули 10 гривень на рахунок.

За кілька років оператор змінив умови надання послуг. П'ять років тому дзвінки в мережі Life:) були безкоштовні. Потім ввели обмеження на кількість безплатних хвилин. Тепер, щоб говорити безплатно, щомісяця треба внести на рахунок 35 грн.

"Білайн" теж часто змінює умови, каже 24-річний Олександр Маслов:

— Зміни — завжди на користь оператора. Якось із рахунку зникло 15 гривень. У кол-центрі ніхто нічого не знає. В одному — пояснили: тарифний план змінився. Умови є на сайті "Білайн". Але ж я не дивлюся їхній сайт щодня.

Я перейшов на інший тарифний план. Там можна вибрати дев'ять номерів "Білайн" і дзвонити на них безкоштовно. Виявилося, безплатні хвилини починаються із 2-ї хвилини розмови. За першу треба платити 29 копійок.

22-річний Дмитро Супрун із Черкас скаржиться на МТС. Кошти на рахунку швидко закінчувалися.

— За умовами тарифного плану, мені мали виділяти 100 безплатних хвилин на місяць. Але їх "забули" нараховувати два місяці поспіль. Ще й брали 70 копійок за хвилину замість 25, як передбачено тарифом. Писав на сайт, дзвонив на гарячу лінію — марно. Зайшов у їхній офіс. Там виправили помилку. Вибачилися, але грошей не повернули.

На інтернет-форумі сайта trubka.ua пишуть: за підключення до інтернету в МТС через USB-модем доводиться платити 300–400 грн. Хоча офіційна абонплата складає 120 грн у місяць. Швидкість низька.

Житель столичних Теремків Андрій Безручко, 33 роки, побачив рекламу "Київстару". Обіцяли безплатні дзвінки в мережі за тарифом "Багато розмов".

— Але там абонплата 15 гривень на місяць — утричі дорожче, ніж я платив до того. Я переключився на той план, повірив рекламі. Виявилося, для безплатних розмов щомісяця треба поповнювати рахунок на 30 гривень, на додачу до абонплати. Я хочу повернутися на старий тариф. Телефоністки кажуть, що це неможливо. Мене обдурили.

Недобросовісна реклама, яка вводить в оману або містить замовчування, заборонена.

Це передбачено ст. 10 Закону "Про рекламу". Коментує адвокат, радник юридичної компанії "Корпорейтлоусервіс" Олександр Кротенко:

— Відповідно до статті 598 Цивільного кодексу, зміна умов договору, тарифного плану може відбутися виключно за згоди обох сторін. Надішліть на адресу телефонної компанії заяву, що ви не згодні зі зміною умов надання послуги. Письмова відповідь повинна надійти протягом 30 днів. Із приводу неправомірних дій зв'язківців зверніться до Антимонопольного комітету на адресу 01601, Київ, вулиця Урицького, 45. Також можете направити скаргу в управління із захисту прав споживачів. Доказами слугуватимуть роздруківки витрат по вашому особовому рахунку, копії договорів, платіжок, аудіозаписи розмов з операторами кол-центру телефонної компанії.

Зараз ви читаєте новину «"Вибачилися, але гроші не повернули"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

3

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі