вівторок, 19 липня 2016 06:00

"Собівартість трусів вийшла 140 гривень, продаємо — по 250"

Автор: фото надане Олексанром Матяшем
  Олександр Матяш (праворуч) показує труси власного виробництва на виставці у Львові. Зараз їх купують переважно жінки для своїх чоловіків
Олександр Матяш (праворуч) показує труси власного виробництва на виставці у Львові. Зараз їх купують переважно жінки для своїх чоловіків

Колишній керівник торгових компаній 37-річний Олександр Матяш створив власну марку спідньої білизни для чоловіків. На неї дає га­рантію.

— Служив у Луганській області. Було до 40 градусів у тіні. Я не міг купити трусів, що не натирають, швидко сохнуть і довго не зношуються. Попросив пошукати друзів у Києві. Такої білизни не знайшли. Тоді з другом Євгеном Алексєєвим вирішили самі налагодити виробництво. Згадав, що колись шили труси із сорочкової тканини, — розповідає Олександр. — Пошити погодився знайомий, який випускає дитячий одяг у Василькові. Але попросив лекала. Викрійку зробила дружина. За основу взяла якісну білизну. Я трохи змінив. Замість центрального шва ззаду зробили клиновидну вставку.

Першу партію білизни відіслали на передову.

— Нам дуже сподобалося. Тканина не натирала, швидко сохла. Друзі вирішили — якщо на Заході подібні труси коштують 35 євро, то чому їх не шити тут, — згадує Олександр. — Зареєстрували торгову марку "Регата клаб". У справу вклали 2 тисячі доларів, які я відкладав на придбання квартири. Тканину вибрали щільну, натуральну. Таку завозять із Туреччини та Нідерландів. Пошили 500 штук. Собівартість трусів вийшла 140 гривень, продаємо по 250. Почали купувати знайомі бійці, друзі, спортсмени, знайомі знайомих.

Чоловіки планували налагодити співпрацю із супермаркетами білизни. Але від цієї ідеї відмовилися. Свій товар вважають дорогим, елітним. Сусідство з дешевими виробами могло ­нашкодити іміджу. Партію продали в Одеську мережу білизни. Там їх збувають по 350 грн.

— Намагаємося продавати й напряму. Завели сторінку у "Фейсбуці". Але не знали, як рекламувати наш товар у соціальній мережі, — каже Матяш. — Дали носити труси громадському активістові, колишньому бійцю АТО Максиму Музиці та засновнику "Піцца ветерано" Леоніду Остальцеву. Їм сподобалося, хлопці про це написали у "Фейсбуку". Надійшли додаткові замовлення. Коли про наші труси написав боєць АТО й телеведучий Майкл Щур, то за 20 хвилин у нас було 100 замовлень. Раніше стільки ми набирали за місяць. Тепер другий тиждень не розгинаємося, відправляємо замовлення.

Конкурентів в Україні немає, найближчий — польський "Атлантик".

— Ціна у нас однакова, але для оптовика вигідніший польський продукт, завезений контрабандою, — каже Євген Алексєєв. — Ми можемо виграти сервісом і гарантією. У Києві доставка безкоштовна. Вирішили, що можемо дати гарантію на рік.

Матяш та Алексєєв розпочали дослідження. Взяли кілька трусів — звичайні сатинові, трикотажні, польські "Атлантик" і свої. Після 100 циклів прання уціліли тільки "Регата" й польські. Бізнесменам двічі довелося замінювати товар за гарантією. Труси розлазилися по шву, коли намагалися присісти покупці, що набрали вагу.

— Загалом у справу вклали 6 тисяч доларів заощаджень. Дві на початку, ще чотири заробили і вклали в розвиток. Закуповуємо тканину, обладнання. Беремо участь у виставках у Києві та Львові. Спочатку наші труси купували чоловіки, а зараз переважно жінки — для своїх чоловіків.

Планують розширювати асортимент. Пошити жіночі комплекти для сну — труси-боксерки та майки. Про це постійно просять у "Фейсбуку". Також готові пробні екземпляри спортивної білизни для єдиноборств. У майбутньому спробують випускати якісні трикотажні шкарпетки. Готуються продавати товар у Польщу.

Зараз ви читаєте новину «"Собівартість трусів вийшла 140 гривень, продаємо — по 250"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі