вівторок, 19 липня 2011 13:40

Вишиванки і конопляне взуття – хіт літнього сезону
7

Засновник компанії "Культурне Відродження" Володимир Кульбаєв

Відродження народних традицій, фольклору і етнічної творчості все більше завойовують серця українців. Після проникнення в музику, аксесуари і декор, народні традиції підкорюють індустрію моди. А виробники українських вишиванок вражають креативом: вишиванки-теніски, "корпоративні" сорочки, ручні роботи на замовлення і на будь-який смак.

"Головний тренд сезону – конопляне і льняне взуття. Це неординарно, цікаво, зручно, красиво і дуже по-українськи. І, безумовно, новий напрям в етностилі під назвою casual – це дуже вдале поєднання повсякденної, звичної теніски та футболки з декоративними візерунками вишиванки", – говорить засновник компанії "Культурне Відродження" Володимир Кульбаєв.

У 21 столітті купити українську вишиванку стає просто і швидко – одним клацанням миші. На сайті відомого етнобренда Moya-Sorochka.com автентичні сорочки сьогодні купують з будь-якого куточку світу. Там же можна замовити вишиванку ручної роботи, купити оригінальні туфельки-човники, зроблені з конопель, і навіть "червоні черевички", як у гоголівської Оксани. До слова, цінова політика радує своєю доступністю.

"Ми пропонуємо сорочки чоловічі та жіночі, дитячі вишиванки, рушники, плахти, сукні, ляльки-мотанки та інші вироби з неодмінним оздобленням вишивкою гладдю, хрестиком, мережкою. Для шанувальників ручної роботи ми представляємо ексклюзивні вишиванки від полтавської майстрині. Щоправда, таку річ треба чекати тиждень-два, але сорочка того варто, адже сидітиме ідеально – виконана за індивідуальним замірами, по фігурі", – розповідає В. Кульбаєв.

Основна мета компанії "Культурне Відродження" – не бізнес, вона створена з метою відновлення прекрасної української традиції носити вишиванки. "Любити вишиванки, дарувати вишиванки, пам'ятати та шанувати культурне надбання українців, зокрема майстерність оздоблювати вишивкою свій одяг, слава про який лунає земною кулею вже понад два століття, – це наша головна задача", – зазначає В. Кульбаєв.

Любителі українських традицій намагаються творчо і креативно підходити до продукту, який будуть носити українці, що грає роль позитивного враження від країни в цілому. Корпоративна вишиванка – черговий тренд. Вона поєднує гармонійний стиль, колір і фасон корпоративного одягу будь-якої компанії або організації з символічним візерунком червоно-чорними нитками. Такий одяг завжди ідентифікує її власника з України як країною походження або країною, в якій представлений міжнародний бренд.

Довідка. Компанія "Культурне Відродження" заснована в 2010 році. Це сучасний проект, створений для популяризації культурної спадщини України, накопиченої українським суспільством століттями. Особливу увагу компанія приділяє традиційній українській сорочці – вишиванці. Асортимент представлений широкою колекцією чоловічих, жіночих і дитячих вишиванок. Придбати продукцію можна в інтернет-магазині Moya-Sorochka.com, а також у торгових центрах м. Києва: ТЦ "Самсон", ТЦ "Інтервал-Плаза", ТЦ "Сільвер", бутік по вул. Хрещатик, 40. У перспективі компанії – відкриття мережі магазинів в Києві і по Україні. Розробляється комерційний проект франшизи для України і світу.

Зараз ви читаєте новину «Вишиванки і конопляне взуття – хіт літнього сезону». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі