понеділок, 13 квітня 2009 12:47

Українці більше не купують електроніку і меблі - дослідження

Українці більше не купують електроніку і меблі - дослідження

У кризу українці почали економити практично на всіх типах товарів і лише у продавців продукції низького цінового сегменту показники ростуть.

Найбільш чутливими до падіння попиту при економічній нестабільності 2008 року - початку 2009 року опинилися такі товари тривалого користування, як товари для дому, будматеріали, меблі, електроніка, а також одежний рітейл.

У той же час оператори низького цінового сегменту відзначають стійке зростання продажів своїй продукції.

Про це свідчать результати дослідження, представленого на "Retail Forum-2009" консалтинговою компанією "CB Richard Ellis".

Так, за даними компанії, криза особливо сильно вплинула на ті мережі, в яких частка імпортного товару була достатньо велика. Зокрема, це продавці електроніки, фінансовий стан яких після девальвації гривні сильно погіршився.

Високу стійкість показали оператори низького цінового сегменту, які сьогодні мають достатньо стійке зростання продажів своїй продукції.

Разом з тим, сегмент "luxury" також проявив достатньо високу стійкість до впливу кризи. "У цільової аудиторії (сегменту "luxury") витрати на споживчі послуги і товари в структурі загальних витрат займають всього лише 2%, і тому економічна нестабільність незначно впливає на них", - стверджує Марина Крестініна, старший консультант департаменту стратегічного консалтингу компанії "CB Richard Ellis".

Тим часом, згідно з інформацією Крестініної, сьогодні виграють ті бренди, які направлені на "масс-маркет" низького і середнього цінового функціонування, на яких через трансформацію попиту покупець переходить з верхніх цінових сегментів.

Тоді як падає попит на крупні дорогі товари, продажі дорогих дрібниць, зокрема косметики, зростають.

Проте, цінова політика не завжди грає вирішальну роль.

Під час економічної нестабільності покупець також починає приділяти підвищену увагу якості товарів. "За свої гроші він хоче отримати максимум сервісу і комфорту. Привабливість самого бренду може опинитися важливіше, ніж міркування економії", - попереджає аналітик.

Тим часом, в умовах кризи дешевшають квартири, будинки та оренда житла.

За матеріалом ЛIГАБiзнесIнформ

Зараз ви читаєте новину «Українці більше не купують електроніку і меблі - дослідження». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

5

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі