За його словами, не всі діти в дошкільному віці йдуть до спеціалізованих освітніх установ.
"Третина дітей сидять з мамами, нянями або ходять до приватних дошкільних установ. По суті, це відбувається через те, що в 1990-і роки була фактично угроблена система дошкільної освіти", – сказав Медведєв.
Тому, за словами першого віце-прем"єра, важливим завданням є забезпечення дітей якісною безкоштовною дошкільною освітою.
Кажучи про середню освіту, Медведєв сказав: "Попри те, що школа є у нас муніципальною установою, сьогодні держава в цілому – і федерація, і регіони, і муніципальні утворення несуть всю повноту відповідальності за політику в цьому сегменті освіти".
Торкаючись професійної освіти, перший віце-прем"єр заявив, що держава зобов"язана готувати "по-справжньому затребувані кадри".
"Для цього укріплюватимемо взаємодію з працедавцями в освітньому процесі, і надалі надаватимемо підтримку інноваційних освітніх установ як своєрідних точок зростання, працюватимемо над зміцненням матеріально-технічної бази всього освітнього процесу", – запевнив він.
Медведєв також повідомив, що в 2009 році планується спрямувати 5 мільярдів рублів на підтримку не менш як 50 мережевих інноваційних програм – як міжвузівських, так і таких, що реалізуються в рамках спільної діяльності вузів, наукових і виробничих організацій.
"Це продовження тієї роботи, яку ми вели в останні два роки", – сказав перший віце-прем"єр, нагадавши про виділення грантів інноваційним вузам.
Він також висловився за "серйозний перегляд підходів фінансування установ освіти". "Воно має бути побудоване так, щоб обсяг отримуваних грошових коштів був жорстко пов"язаний з обсягом і якістю послуг, що надавалися. За такими ж принципами мають упроваджуватися сучасні системи оплати праці педагогів, в основі яких – теж результат роботи педагогів", – заявив Медведєв, повідомляє РИА "Новости".
Коментарі