ФІРМА "Бізнес Партнер Оптімал" має намір установити додаткову мультимедійну рекламу в тунелях Київського метрополітену.
Два тижні тому підприємство тестувало новий для київського метро різновид реклами в тунелі недобудованої станції Львівська Брама. До кінця року такі ролики з"являться поблизу ще двох станцій.
— Хочемо розмістити рекламу ближче до центру — на станціях Майдан Незалежності та Хрещатик. Там найбільший потік людей, — розповідає "ГПУ" працівник "Бізнес Партнер Оптімал" Сергій Мигулін, 27 років.
За словами Мигуліна, співробітники рекламної компанії їздили в метро упродовж двох тижнів, вивчали реакцію пасажирів на кольорову "бігаючу" рекламу в темних тунелях. Результати спостереження такі: молоді подобається, а старші кияни нарікають, що тепер від реклами в метро нікуди сховатися. Тестування проводитимуть ще півтора тижня. Потім фірма розміщуватиме рекламу на основі місячних договорів. На станції Львівська Брама рекламували мобільного оператора life:). Нині такі ролики хочуть розмістити в метро три інші мобільні оператори.
— Компанії навіть пропонували рекламувати тютюн та алкоголь, але це заборонено законом, — каже Мигулін.
Під час руху вагонів метро в тунелі видно різнокольорові зображення, з"являється оптична ілюзія, що предмети рухаються.
Коментарі