понеділок, 27 серпня 2007 07:12

У метро побільшає "рухомої" реклами

ФІРМА "Бізнес Партнер Оптімал" має намір установити додаткову мультимедійну рекламу в тунелях Київського метрополітену.

Два тижні тому підприємство тестувало новий для київського метро різновид реклами в тунелі недобудованої станції Львівська Брама. До кінця року такі ролики з"являться поблизу ще двох станцій.

— Хочемо розмістити рекламу ближче до центру — на станціях Майдан Незалежності та Хрещатик. Там найбільший потік людей, — розповідає "ГПУ" працівник "Бізнес Партнер Оптімал" Сергій Мигулін, 27 років.

За словами Мигуліна, співробітники рекламної компанії їздили в метро упродовж двох тижнів, вивчали реакцію пасажирів на кольорову "бігаючу" рекламу в темних тунелях. Результати спостереження такі: молоді подобається, а старші кияни нарікають, що тепер від реклами в метро нікуди сховатися. Тестування проводитимуть ще півтора тижня. Потім фірма розміщуватиме рекламу на основі місячних договорів. На станції Львівська Брама рекламували мобільного оператора life:). Нині такі ролики хочуть розмістити в метро три інші мобільні оператори.

— Компанії навіть пропонували рекламувати тютюн та алкоголь, але це заборонено законом, — каже Мигулін.

Під час руху вагонів метро в тунелі видно різнокольорові зображення, з"являється оптична ілюзія, що предмети рухаються.

Зараз ви читаєте новину «У метро побільшає "рухомої" реклами». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі