![Travel шик](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/700/700348_1_w_570_lq.jpg?v=0)
![Travel шик](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/700/700348_2_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![Travel шик](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/700/700348_3_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![Travel шик](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/700/700348_4_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![Travel шик](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/700/700348_5_a_135_100_lq.jpg?v=0)
"Носити такий одяг - прояв турботи та поваги до себе" - каже засновник українського бренду одягу J'erelia Тетяна Блонська.
Компанія представила одразу дві нові колекції — "Travel шик" та "Home шик".
"Travel шик" - це поєднання спортивного та стилю "кежуал". До неї увішли - блузи-туніки, пуловери, сукні максі та жилети з короткими рукавами. Колекція виконана у світло-сірому та асфальтному тонах з додаванням мережива. Усі моделі можна поєднувати між собою та створювати різні стилі.
"Home шик" - колекція домашнього одягу з квітковими принтами. Кольорова гамма - сірий, чорний та червоний.
"Ми створювали насамперед комфортний, зручний та функціональний одяг для українських жінок", - розповідає конструктор-технолог Наталя Соловей. - Це універсальні силуети - приталені та вільні. Вони підійдуть кожному, а не тільки людям модельної зовнішності".
Більшість речей в колекціях демісезонні. Основні тканини — бавовна та трикотаж. Ціни коливаються від 400 — 1000 грн.
Бренд J'erelia заснували рік тому. Його ідея — відродити рух Галичини "Свій до свого по своє". Коли люди підтримували вітчизняного виробника.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ретро або в стилі гранж — 5 трендів літнього джинсу
Коментарі