пʼятниця, 27 листопада 2015 18:42

У "Чорну п'ятницю" кияни витратили втричі більше грошей
6

Фото: Геннадій Гнип

27 листопада столичні торговельні центри, магазини електроніки, деякі мережі продовольчих супермаркетів оголосили великі розпродажі - "Чорну п'ятницю". Обіцяли знижки від 20 до 90 відсотків.

"Американська "Чорна п'ятниця" уже прижилася серед українців. У нас до обіду вже було 400 покупців. У звичайний день буває 300. Сьогодні очікуємо покупки на 1000 чеків. Але більший наплив людей буде у вихідні. Багато вважають, що великі знижки ставлять на дешеві або залежані товари. Або перед розпродажем ставлять високу ціну.У нас немає націнок. Є звичайні ціни і акційні. Якщо людина прийде в понеділок, і акція закінчиться, вона побачить звичайну ціну", - говорить директор магазину товарів для дому "Юск" в столичному універмазі "Україна" Дмитро Севрук.

"Я чекала "чорної п'ятниці". Торік цього дня за півціни купила шість покривал для дачі. Замість 300 гривень за кожне 150. Цього року прийшла по подушки", - розповідає домогосподарка Катерина Біла.

В торгівельному центрі "Дрім таун" на Оболоні найбільше покупців у магазинах міжнародних мереж. Біля кас та гардеробних - черги.

"Сьогодні значно живіше у торговельному центрі. Молодь із задоволенням наслідує західні традиції. І це гарна можливість купити подарунки близьким, друзям та собі", - каже адміністратор магазину "Батлерз" Юлія Метик.

Чорна п'ятниця — день початку великих різдвяних розпродажів у США. Припадає на останню п'ятницю листопада. Назва "чорна" походить від кольору чорнил у бухгалтерських книгах. Раніше чорним писали прибутки, червоним - витрати.

Зараз ви читаєте новину «У "Чорну п'ятницю" кияни витратили втричі більше грошей». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі