четвер, 13 травня 2010 20:26

"У мене дві жінки було, то обидві на великих машинах їздили"

Автор: фото: Наталія ТАВАНЕЦЬ
  Найбільший вибір на автомобільному  ринку у Черкасах  по суботах. Пригоняють на продаж до 400 машин.  Половину автівок продають власники, решту — перекупники
Найбільший вибір на автомобільному ринку у Черкасах по суботах. Пригоняють на продаж до 400 машин. Половину автівок продають власники, решту — перекупники

У суботу о дев"ятій ранку на авторинку по вул. Ярославській у Черкасах стоять близько півтисячі машин. Тут розташований найбільший в області автомобільний ринок. Має площу 1,5 га. Працює у вихідні.

Найбільше ВАЗів різних моделей — від "копійки" до "десятки". Ціна залежить від року випуску. Найдешевше — від 5 тис. грн. Новіші від $1,5 тис. Моделі останніх років — $7–10 тис.

З іномарок переважно — "опелі", "форди", "фольксваґени" 1990-х. Коштують в середньому $5–10 тис. Є кілька позашляховиків "нісан" і "кіа" — до $20 тис.

Неподалік від входу огрядний лисуватий чоловік вихваляє свій "Рено Симбол" синього кольору:

— Працює добре, а головне — економна. 7 літрів максимум бере. Ви ось сядьте, попробуйте. Коробка м"яка, і для чоловіка підходить, і для жінки, — запрошує покупця. Чоловік пробує завести. — Я ж сам на ній їздив, беріг. Багажник наче на вид і невеликий, но вмєстітельний. Резина нова, тільки поміняв.

Обдивляється автомобіль з усіх боків. Його дружина стоїть поруч, лузає насіння.

— Ну, ми ще подивимося, бо тільки прийшли, — кажуть покупці і йдуть далі.

На проході говорить по телефону 27-річний Олександр Івченко з Черкас.

— Оце не знаю, яку взяти. По грошах мені підходять "джилі" або "99-та". Мабуть, візьму "джилі" — все-таки іномарка. Три роки гроші збирав, трохи батько дав.

До чорного китайського позашляховика "Ґрейт Волл" за $13 тис. підходить хлопець років 30.

— Ви не дивіться, що китаєць, він добре зроблений. Усі інші в салонах стоять, а такі ви рідко знайдете — їх тільки під заказ привозять, — нахвалює продавець Володимир. — Це мій друг минулого року взяв, бо грошей мало було — рік од"їздив, і хоч би що. І раз під капот не заглянув. Тепер підзбирав грошенят, хоче собі машину дорожчу купити, а цю мене попросив продати. Вона шо економна, шо проста в управлінні. Беріть, не пожалієте. Рік чи два поїздите — на тисячу ціну спустите і продасте. Це не французи чи італійці, на яких ви половину вартості можете втратити.

Рік чи два поїздите — на тисячу ціну спустите і продасте

Покупець сідає за кермо і заводить машину.

— Щось там стукає, — вилазить із салону.

— Дєвушка, ви підходьте, не стісняйтесь, — зазиває Володимир. — Я ж знаю, шо всі маленькі жінки люблять великі машини. У мене дві жінки було, то обидві на великих машинах їздили. Як ця не підійде, то другу підберемо, у мене дома ще є. Бо, якщо чесно, ця машина для жінок не дуже підходить — тут коробка передач жосткувата.

По обіді авторинок порожніє, покупці розходяться.

— Найчастіше купують недорогі беушні іномарки — "опелі", "фольксваґени"," ауді" — або кількарічні "жигулі" — "шістки", "дев"ятки", "десятки". Останнім часом на ринку почали з"являтися "деу", — розповідає Людмила Прохіна, адміністратор авторинку. — Дорогих автомобілів пригонять небагато. Якщо й бувають "лексуси" чи джипи, то їх одразу ж забирають. Найдовше продаються старі автівки з великим об"ємом двигуна, такі як "волги".

Зараз ви читаєте новину «"У мене дві жінки було, то обидві на великих машинах їздили"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

3

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі