четвер, 18 березня 2010 16:38

Найчастіше скаржилися на протікання даху

"Газета по-українськи" визначила п"ятірку скарг, із якими черкащани найчастіше телефонували до оперативної служби міськвиконкому в лютому.

Найбільше нарікали на таке:

1. Протікання даху — 123 скарги.

2. Відключення електропостачання — 76 скарг.

3. Надсилання платіжок із боргами від підприємства "Мажар" — 60 скарг.

4. Бродячі собаки — 40 скарг.

5. Невивезене сміття — 18 скарг.

— Усі звернення автоматично реєструються і передаються через Інтернет виконавцям — міським комунальним службам чи підприємствам, які відповідають за газ, електрику або телефон. Наші спеціалісти стежать за виконанням звернень, а потім передзвонюють до того, хто скаржився, — розповідає керівник служби Андрій Мельников.

До оперативної служби Черкаського міськвиконкому можна телефонувати з приводу аварійної ситуації, відсутність гарячої, холодної води чи неякісне опалення, дізнатися про їх причину, поскаржитися на недобросовісну роботу працівників комунальних служб. Звертатися слід за тел.: 1505, (050) 464 60 60 чи надіслати повідомлення на електронну пошту [email protected].

Щодня працівники служби приймають до сотні скарг.

— За день надходить від 10 до 20 дзвінків із викликом таксі. Певно, люди телефонують на інший номер, а потрапляють до нас, — говорить Мельников.

Зараз ви читаєте новину «Найчастіше скаржилися на протікання даху». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі