![У Mercedes-Benz GL розподіл крутного моменту зафіксовано в пропорції 40:60](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/438/438853_1_w_570_lq.jpg?v=0)
![Mercedes-Benz GL отримав нову систему стабілізації](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/438/438853_2_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![У Mercedes-Benz GL є деякі спортивні елементи в салоні](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/438/438853_3_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![У Mercedes-Benz GL є деякі спортивні елементи в салоні](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/438/438853_4_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![У Mercedes-Benz GL є деякі спортивні елементи в салоні](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/438/438853_5_a_135_100_lq.jpg?v=0)
В ательє AMG завершили роботу над позашляховою лінійкою компанії Mercedes-Benz: офіційно представлений найпотужніший позашляховик у сімействі Mercedes-Benz GL. Семимісцевий флагман отримав 557-сильний V8, активну підвіску і трьохрежимну трансмісію.
Слідом за Mercedes-Benz ML 63 AMG і відразу двома "зарядженими" модифікаціями "Гелендваген" з воріт ательє в Аффальтербасі готовий виїхати і найпотужніший на сьогодні Mercedes-Benz GL, який також отримав цифри 63 в індексі. Він забезпечений вже відомим 5,5-літровим V8 з подвійним турбонаддувом і безпосереднім уприскуванням, чия потужність доведена до 557 кінських сил, а кількість крутного моменту досягає 760. У результаті позашляховик за допомогою повного приводу і спортивної 7-ступінчастою АКПП витрачає на розгін до 100 км/год всього 4,9 секунди при середній витраті палива 12,3 л. Про можливість установки пакета AMG Performance, що збільшує потужність двигуна, поки не повідомляється.
Коробка передач може працювати в одному з трьох режимів - так званому "режимі контрольованої ефективності" (у ньому активована функція "старт-стоп", перемикання відбуваються раніше, а відгуки на педаль газу задемпфирован), а також спортивний і ручному режимах. Відзначається також, що розподіл крутного моменту зафіксовано в пропорції 40:60. У стандартне оснащення позашляховика входить і активна підвіска Ride Control з пневмоелементи, адаптивною системою демпфірування і активними стабілізаторами поперечної стійкості. Підвіска також пропонує три режими роботи - "Комфорт", "Спорт" і "Спорт плюс".
Крім того, позашляховик отримав нову систему стабілізації, фірмовий електромеханічний підсилювач керма, 21-дюймові колісні диски з величезними гальмівними механізмами, більш агресивний дизайн кузова і деякі спортивні елементи в салоні, включаючи рульове колесо і передні крісла.
На ринку найбільший з випускаються в AMG позашляховиків з'явиться не раніше листопада цього року
Коментарі