четвер, 27 червня 2013 21:41

Обкатуємо спокійний і надійний універсал: Тест-драйв Toyota Venza
11

Toyota Venza
Фото: Фото: Євгеній Жаровський
Toyota Venza
Toyota Venza
Toyota Venza
Toyota Venza

В Україні 21 червня 2013 офіційно стартували продажі універсала бізнес-класу Toyota Venza. Кореспонденту Gazeta.ua випала можливість протестувати на дорогах Криму авто, яке багато хто вже встиг охрестити поміссю Highlander і Camry.

Відразу ж слід зазначити, що для українських автовласників Venza аж ніяк не є новинкою. У США виробництво автомобіля стартувало ще в листопаді 2008 року. Тому "сірі" дилери встигли завезти в Україну чимало екземплярів моделі. Незважаючи на це, в Toyota впевнені, що більша частина автолюбителів віддадуть перевагу офіційній купівлі, що гарантує сервіс.

Зовнішність. Venza пережила легкий рестайлінг у 2012 році. Машина виглядає цілком і повністю по-американськи: велика і помітна, але не без "дивацтв". Для порівняння, Venza на 50 мм довша за Highlander, а по загальній висоті нижча від нього на 150 мм. Зате кліренс у Venza всього на 2 мм більший - 208 мм. Висота посадки в салоні на 70 мм нижча, ніж у Highlander, посадка в автомобіль проходить дуже зручно. Силует радує око плавними переходами.

Усередині. В Toyota заявляють, що Venza має чи не найбільший у класі багажник. І обсяг його дійсно вражає: до стелі за задніми кріслами - 975 літрів, підлога невисока, "ворота" широкі. Невеликі незручності викликає його пластикове виконання (на поворотах багаж метається з боку в бік) і те, що електропривід на підйом двері працює тільки від кнопок в салоні і на брелоку.

Venza чудово продумана для "задніх" пасажирів: завдяки невисокому порогові та широким дверям, здатним відкритися на 90 градусів, сідати дуже зручно. Позаду дуже просторо, коліна не впираються в спинку навіть зрушеного до упору назад сидіння. Задній диван стоїть на 12 мм вище передніх сидінь, проте дах не "тисне".

Спереду в салоні кидається в очі велика кількість кишень, є великі підстаканники зі світлодіодним підсвічуванням між кріслами. У центральній консолі розташований міні-багажник.

"Залізо". В Україні автомобіль доступний тільки з бензиновим атмосферником об'ємом 2672 куб. см., потужністю 185 к.с. і пристойним крутним моментом 247 Нм. Такі характеристики гармонують з вагою машини: передньопривідна версія важить 1860 кг, а з повним приводом - вже 1945 кг. Трансмісія - шестиступінчастий автомат, а привід - повний або передній.

За кермом. На звивистих ділянках траси склалося, що враження, що Venza не призначена для любителів поганяти. Вона більше налаштована на спокійне, розмірене водіння - дає про себе знати її вага. Середні поперечні стики машина відчуває середньо і здригається, а великі проходить, відчутно розхитуючись. За необхідності розкрутити мотор під 4000 об/хв, відчувається помітне підхоплення. З незвички кидаються в очі деякі "сюрпризи". Наприклад, м'який і неквапливий автомат дає затримки при додаванні або скиданні газу. Втім, для "американців" це типово.

Отже. Підводячи підсумок, підкреслимо, що всі описані вище недоліки досить незначні. Їх затьмарює виразна зовнішність і просторий салон, відмінна шумоізоляція, помірна витрата палива (близько 15 л/100 км) гарне оснащення і висока посадка над дорогою.

У базовій комплектації автомобіль коштує 362,399 тис. грн. Для топової доведеться розщедритися на 414,323 тис. грн.

Зараз ви читаєте новину «Обкатуємо спокійний і надійний універсал: Тест-драйв Toyota Venza». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі