середа, 11 липня 2018 07:25

Як рекламують улюблений автомобіль українців

З початку нинішнього року українці купили 40 тис. нових автомобілів. На покупки витратили більше $1 млрд.

Найпопулярніший серед українців бренд - японська Toyota. Придбали майже 5 тис. автомобілів компанії. Але найпопулярніша модель - кросовер французької компанії Renault - Duster. За шість місяців 2018-го зареєстрували 1450 таких авто.

На європейському ринку модель з'явилася у 2010-му. На початку цього року дебютував Renault Duster другого покоління.

Автор: CarDiagram
  В Україні новий  Renault Duster у найдешевшій комплектації коштує від 425 тис. грн
В Україні новий Renault Duster у найдешевшій комплектації коштує від 425 тис. грн

В Україні новий Renault Duster у найдешевшій комплектації коштує від 425 тис. грн. Найдорожча - більше півмільйона.

Gazeta.ua підготувала добірку реклам Renault Duster.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як розбивається найулюбленіший уживаний автомобіль українців

За 6 місяців нового року українці придбали понад тисячу машин Mercedes, 300 автівок - Land Rover. Ще 70 авто марки Jaguar, 2 Rolls Royce та 2 Aston Martin.

Зараз ви читаєте новину «Як рекламують улюблений автомобіль українців». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі