вівторок, 29 жовтня 2024 18:37

Мовознавець пояснив, чому казати по телефону "алло" - неправильно

Мовознавець пояснив, чому казати по телефону "алло" - неправильно
Спілкування по телефону: чому "Алло, так, слухаю?" - поганий початок розмови Фото: pinterest

Початок телефонної розмови відіграє важливу роль у спілкуванні. Перші слова можуть встановити тон подальшої бесіди. Використання популярних фраз "Алло, так, слухаю?" може бути сприйнято як неввічливе або незацікавлене. Це може вплинути на взаємини.

Є інші фрази, які допоможуть зробити розмову більш тактовною та приємною.

Тренер з ораторського мистецтва Павло Мацьопа в Іnstagram назвав п'ять правил телефонної бесіди.

Починати розмову слід з привітання "Доброго ранку", "Добрий день", "Вітаю". Після цього запитайте людину чи комфортно їй зараз спілкуватись. Якщо відповідь позитивна, то продовжуйте. Якщо ні - то запитайте, коли можна перетелефонувати.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Вітати" чи "бажати": філологиня пояснила, чому ці слова зовсім не стосуються свят та знакових подій

Закінчуючи бесіду, обов'язково попрощайтесь та дочекайтесь останніх слів співрозмовника. Адже класти слухавку раніше - не тактовно.

При досягненні певних домовленостей обов'язково за деякий час продублюйте підтвердження в текстовому форматі або згоду.

Ніколи не закінчуйте розмову першими, якщо телефонували не ви.

По етикету закінчує бесіду той, хто зателефонував.

Українська мова - одна з наймелодійніших у світі. Її вивчають, нею хочуть спілкуватись дедалі більше людей. Українська мова має чималий арсенал слів, пов'язаних із кулінарією.

Слова "пирожене", "морожене", "конфети" чи "печення" мають набагато красивіші українські відповідники, які допоможуть назавжди забути русизми.

Зараз ви читаєте новину «Мовознавець пояснив, чому казати по телефону "алло" - неправильно». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі