пʼятниця, 23 червня 2017 00:17

Бізнес на каві - переселенка розповіла, які напої найпопулярніші

Автор: hromadske.cherkasy.ua
  У "Білому кролику" відбуваються зустрічі з цікавими людьми під назвою "Люди города".
У "Білому кролику" відбуваються зустрічі з цікавими людьми під назвою "Люди города".

Анастасія Рубежанська за 4 місяці відкрила кава-шоп "Білий кролик" у Черкасах. Про це вона розповіла у коментарі Gazeta.ua. Готує різні види кави, печива та тістечок. Найдешевший смаколик коштує 12 грн, найдорожчий - 30 грн.

"Ідея прийшла мені та колезі по роботі. Коли відкривалися, були другим найкращим закладом в місті. Гроші на відкриття позичили друзі-айтішники. Зараз на це потрібно біля 20 тисяч доларів. Дизайн приміщення і логотип просила зробити знайомих дизайнерів. Працівників не шукали, люди самі почали нас знаходити. Меню придумувала сама. Було важко знайти приміщення, бо в Черкасах мало комерційних приміщень в оренду", - розповідає Анастасія.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Розвивати бізнес у Києві складніше, ніж у Луганську" - переселенка про відкриття власної справи

Жінка переїхала з чоловіком у Черкаси 2014 року. Жила в місті Алчевськ Луганської області. Навчалася в Луганську на вчителя китайської мови та літератури. Захопилася кулінарією, коли почала працювати у елітному ресторані обласного центру.
Автор: instagram.com/whiterabbit_ck
  Найбільше відвідувачі беруть латте з арахісом, капучіно, каву з аеропрес.
Найбільше відвідувачі беруть латте з арахісом, капучіно, каву з аеропрес.

"У "Білому кролику" спочатку готували лише каву з собою. Згодом почали пекти тістечка та робити цукерки. Коштують від 12 до 30 гривень. Найбільше відвідувачі беруть латте з арахісом, капучіно, каву з аеропрес", - каже Анастасія.

"Білий кролик" зараз перевозять у нове приміщення. Як говорить Анастасія, воно буде ще зручніше і затишніше, ніж два минулих.

"Хотіли створити затишне місце, щоб люди приходили і залишалися надовго. Асоціація була із Білим Кроликом із "Аліси в країні чудес", бо він заманював до себе в нору і поїв чаєм. Там люди забували про час і просто відпочивали. Як натяк, на логотипі намалювали кролячі вуха, які виглядають з нори".

У "Білому кролику" відбуваються зустрічі з цікавими людьми під назвою "Люди города".

Зараз ви читаєте новину «Бізнес на каві - переселенка розповіла, які напої найпопулярніші». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі