За допомогою інтерактивних інструментів платформи фанати зможуть ще активніше підтримувати улюблених стримерів і професійних гравців
Перша із запланованих інвестицій
Медіахолдинг WePlay Esports інвестував у нову інтерактивну онлайн-платформу Organization.GG. Це лише початок тривалої історії вкладень компанії в ігрову і розважальну індустрію, і ми раді, що першою стала саме Organization.GG.
Хтось може запитати, чому WePlay Esports цікавиться тими, хто створює контент і залучає глядачів. На це Олег Крот, CEO і керуючий партнер медіахолдингу WePlay Esports відповідає так: "Щоб і далі проводити масштабні події, нам потрібна екосистема, в якій буде комфортно всім її учасникам. Це і робитиме Organization.GG для стримерів і професійних гравців, розважаючи нашу аудиторію в перерві між івентами".
"Ми раді бачити в WePlay Esports не лише нашого інвестора, але й стратегічного партнера, який допоможе нашому зростанню за допомогою різних партнерств та інтеграцій. Ми впевнені, що ця співпраця буде взаємовигідною", — говорить Діма Охрімчук, CEO Organization.GG.
Надійне джерело доходу для творців контента
Стример — це вже повноцінна професія, і їх кількість лише зростає. Це призводить до підвищення конкуренції в галузі. У період з 2015 по 2020 рр. середня кількість глядачів на одного стримера скоротилася на 40%, при цьому понад 50% доходів стримерів склали донати. У пошуках усе більш різноманітного контента глядачі звертають увагу на персоналізовані взаємодії та контент, і саме для цього існує Organization.GG.
"Organization.GG дозволяє професійним гравцям і стримерам взаємодіяти з фанатами через спільні активності онлайн. Ми почнинаємо з Wolf Pack Challenge по CS:GO, де професійні гравці будуть змагатися один з одним, а їх фанати будуть грати поруч", - говорить CEO Organization. GG Діма Охрімчук.
Персоналізований інтерактив для фанів
Organization.GG дає стримерам і професійним гравцям доступ до своєї платіжної системи, ігрових серверів, статистики, планування та інших елементів автоматизованої інфраструктури. Це дозволяє створювати персоналізований контент для шанувальників. Так глядачі з нетерпінням чекатимуть наступної гри.
Коментарі