середа, 22 травня 2013 22:30

Нардеп розповів, що треба робити, аби врятувати зелені зони в Києві

Нардеп розповів, що треба робити, аби врятувати зелені зони в Києві
Фото: radiosvoboda.org

Аби вирішити проблему створення паркувальних місць та збереження зелених зон, необхідно будувати парковки замість нових будинків, які ускладнюють проблему, і – вдосконалювати роботу громадського транспорту.

Про це в коментарі Gazeta.ua сказав народний депутат від фракції "Батьківщина" Олександр Бригінець.

"Зрозуміло, що парковок в Києві жахливо не вистачає. Їх і не з'явиться більше. Це рішення не додає їх, воно просто узаконює ті дії, які є сьогодні", - висловив думку політик.
Окрім того, народний депутат від фракції "Батьківщина" наголосив: "Я вважаю, що аби вирішити проблему – необхідно перестати робити ущільнюючі забудови, відмовитись від незаконних будівництв в дворах..".

Окрім того, він висловив переконання, що якщо вже і існує така проблема, то нею мають скористуватися жителі будинків, яким створюють незручності.
"Другий варіант - якщо вже є певна прибудинкова територія, і на ній паркується, наприклад, 20 автомобілів, люди, які живуть в цьому будинку, але заважають своїми діям іншим жителям будинку, то варто було би ввести оплату за парковку, яка би відмінусовувалася від тих комунальних платежів тих громадян, які живуть тому будинку. Таким чином, не місто повинно отримувати прибутки, а кияни, які втрачають газони", - додав Бригінець.

Також, за його словами, необхідно вдосконалювати роботу громадського транспорту.

"Глобально вирішити проблему можна – будувати парковки замість нових будинків, які ускладнюють проблему, і друге – вдосконалювати роботу громадського транспорту, як це працює в інших країнах, коли людям не вигідно користуватися яв місті своїм автомобілем", - наголосив народний депутат від фракції "Батьківщина".

Окрім того, на його думку, "немає стратегічного рішення у наших чиновників, а якби воно було би, то не робили би дурниць таких дурниць".

Нагадаємо, вчора Київрада затвердила програму розвитку єдиного паркувального простору у столиці до 2015 року.

Програма передбачає створення в столиці понад 22,5 тис. додаткових паркувальних місць. Згідно з розробленим КП "Київтранспарксервіс" документом, створювати парковки планувалося на проїжджій і тротуарної частини та відокремлених просторах, а також облаштувати "перехоплюючі" майданчика, паркінги та екопарковкі, які є нововведенням в організації парковок.

Зараз ви читаєте новину «Нардеп розповів, що треба робити, аби врятувати зелені зони в Києві». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

3

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі