У статті, яка опублікована в журналі Експериментальна психологія, дослідники доводять, що колірні асоціації настільки сильні, що навіть незначне і короткочасне піддавання осіб, які тестувалися, впливові червоного кольору має вкрай негативний значення і значно знижує оцінки, які одержували особи під час іспиту.
Коли люди бачать червоне світло, навіть у вигляді короткого миготіння протягом миті, вони починають асоціювати його з помилками і невдачами, і це негативно впливає на їх інтелектуальні здібності під час тесту.
Дана асоціація, як вважають дослідники, закладається в людях ще за партами початкової школи, тому що помилки учнів традиційно виправляються вчителями червоним чорнилом.
Основним висновком дослідження є підтвердження гіпотези, що кольори можуть мати прихований психологічний вплив на людей та їх вчинки.
Разом з тим, ті ж самі кольори можуть по-різному впливати на людей у залежності від ситуації і контексту, повідомляє MIGnews.
Коментарі