Розпусні наряди можуть зупинити будь-чиє серце по всьому світу після того, як їх представили у Берліні. На Тижні моди, у цьому різноманітті колекцій і дизайнерів, ще не було нічого подібного.
Зухвалі трусики, жваві китички на сосках і відсутність ліфчиків, представлені у феєричному шоу навколо боксерського рингу протягом Тижня Берлінської Моди, забезпечують нескінченні "удари" для вашого задоволення.
І з наближенням Дня святого Валентина, можливо, саме час задуматися над покупкою чогось подібного для ваших коханих.
Agent Provocateur, скандальний лондонський бренд нижньої білизни, який став синонімом спокуси, насолоди і провокації відчуттів. Проте багато сучасних дівчат вважають одяг Agent Provocateur не зовсім нижньою білизною, а навіть самостійним елементом вихідного гардероба.
Енциклопедичний словник визначає вислів "Agent provocateur" ("агент-провокатор") як "секретний агент, що підбурює до дій, ведучих в пастку". Жінка в мереживній білизні і панчохах з підв"язками - це і є агент-провокатор, мрія кожного чоловіка. Це не теорема, це аксіома, і доказів вона не вимагає.
З цієї точки зору провідний англійський дизайнер жіночої білизни Джо Корре (Joe Corre), син неповторної Вівьен Вествуд (Vivienne Westwood), - безумовно, справжній чарівник і виконавець чоловічих бажань. Адже це він знову ввів в моду всі ці амурні атрибути: корсети, панчохи з підв"язками, еротичні мереживні ліфчики, стринги і інше.
Зараз у Agent Provocateur декілька магазинів в різних країнах світу, власна парфумерна лінія, безліч "зоряних" клієнтів. Їх магазини оформлені в будуарному стилі, а уніформу продавчинь-"стюардес" розробила сама велика мати Джо Корре - Вівьен Вествуд.
За матеріалами thelondonpaper
Коментарі