![Відновлення Ан-26 для Збройних сил України](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/772/772896_1_w_570_lq.jpg?v=0)
![Відновлення Ан-26 для Збройних сил України](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/772/772896_2_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![Відновлення Ан-26 для Збройних сил України](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/772/772896_3_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![Відновлення Ан-26 для Збройних сил України](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/772/772896_4_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![Відновлення Ан-26 для Збройних сил України](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/772/772896_5_a_135_100_lq.jpg?v=0)
Літаки Ан відновлюють на "Заводі 410 цивільної авіації".
Головні етапи ремонту та відновлення крилатих машин показали на сайті Укроборонпрому.
Основна спеціалізація "Завод 410 ЦА" – роботи з відновлення та ремонту літаків сімейства Ан: Ан-24, Ан-26, Ан-30, Ан-32, Ан-72 та Ан-74. Ці машини використовують Збройні сили України, Національна гвардія та Прикордонна служба, а також закордонні армії та цивільні у всьому світі.
За 2016 рік фахівці підприємства відремонтували 6 військово-транспортних літаків відповідно до виконання послуг з капітального ремонту та модернізації авіаційної техніки.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ан-132 вперше піднявся у небо
20 грудня 2016-го "Антонов" презентував перший дослідний зразок нового транспортного літака Ан-132D. Матиме крейсерську швидкість 500 км/год і максимальну висоту крейсерського польоту 9 км. Вантажопідйомність - 9,2 т, довжина - 24,5 м, висота - 8,8 м, розмах крил - 29,2 м.
Коментарі