Міністерство оборони запустило соціальну рекламну кампанію "Будь собою".
Ініціатива спрямована на залучення українців до лав Збройних сил України, підкреслюючи важливість особистого внеску кожного громадянина у забезпечення національної безпеки та оборони країни, повідомило Міноборони.
У рамках кампанії громадяни мають можливість приєднатися до ЗСУ, обравши вакансію на сайті army.gov.ua або відвідавши рекрутингові центри для отримання консультацій.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Застосунок "Резерв+" 18 червня оновлять - Міноборони
Соціальну кампанію уже підтримав бізнес, повідомляють.
"Інформаційні плакати з QR-кодом, відсканувавши який можна швидко перейти за посиланням і отримати всю інформацію щодо вступу до лав Сил оборони України, розмістили сотні компаній та організацій на своїх торгових точках", - сказали в Міноборони.
Міністерство оборони закликало усіх небайдужих громадян, бізнеси та організації долучатися до кампанії "Будь собою", допомогти у поширенні інформації і підтримати українських військових.
"Разом ми зможемо зробити вагомий внесок у безпеку та стабільність нашої держави", - звернулося оборонне відомство.
В Україні діють воєнний стан і загальна мобілізація військовозобов'язаних.
18 травня набув чинності закон про мобілізацію. До 16 липня усім військовозобов'язаним, призовникам і резервістам віком від 18 до 60 років необхідно оновити свої дані через застосунок Резерв+, у ЦНАПі чи в ТЦК, повідомило Міністерство оборони.
Коментарі