На другому місці в списку знаходиться бренд американської General Electric вартістю в 61,88 мільярда доларів. На третьому місці - Microsoft (56,9 мільярда доларів). Coca-Cola зайняла четверте місце, вартість бренду фахівці Millward Brown Optimor оцінили в 44,1 мільярда доларів.
Шосте місці в списку зайняв Marlboro (39 мільярдів). На восьмому місці розташований бренд фінансової групи Citigroup - Citi - вартістю 33,7 мільярда доларів.
Найвищий темп зростання зі всіх брендів продемонстрував один з найбільших британських рітейлерів Marks & Spencer: за рік вартість бренду виросла на 192 відсотки і склала 9,5 мільярда доларів.
Вартість бренду Apple на хвилі успіху компанії в секторі аудіо- і відеопродуктів за рік виросла на 55 відсотків - до 24,7 мільярдів доларів, і Apple зайняла 16 місце в двадцятці найдорожчих брендів миру.
Українських брендів в рейтингу, поріг для входу в який склав 5,39 мільярда доларів, стільки коштує 100-й в рейтингу Rolex, поки немає.
Варто відзначити, що найвідоміший рейтинг глобальних брендів складає компанія Interbrand. У останньому рейтингу, опублікованому літом 2006 року, перше місце зайняла Coca-Cola, чий бренд був оцінений в 67 мільярдів доларів, а Google займав лише 24 місце з 12,38 мільярдами доларів.
Різниця в оцінках пояснюється різницею в методології двох компаній. Interbrand грунтується на розрахунках, проведених з використанням фінансових показників компаній і оцінок експертів. Рейтинг BRANDZ Top-100 оцінює бренди не тільки на підставі нинішнього і майбутнього прибутку, але і враховує відношення до брендів з боку сотень тисяч споживачів, регулярно опитуваних Millward Brown Optimor, повідомляє Lenta.ru.
×
Коментарі