понеділок, 20 червня 2016 11:00

Чесне пиво і культура споживання – як "Перша приватна броварня" розвивається в умовах кризи

Чесне пиво і культура споживання – як "Перша приватна броварня" розвивається в умовах кризи

Золоті часи українського пивоваріння минули. Після рекордних 330 декалітрів хмільного напою, зварених у 2008 році, виробництво пішло на спад. Окрім типових для кризового періоду явищ, на виробництво пива негативно впливає й постійне збільшення "податку на гріх" - акцизний збір за останні два роки виріс утричі. Зниження обсягів виробництва, економ-пропозиції для споживачів, які не готові платити більше, – усі ці тенденції характерні для найбільших пивоварень країни – від "Оболоні" до транснаціональних компаній - "InBev" і "BBH".

На тлі загального занепаду особливо оптимістичним виглядає розвиток "Першої приватної броварні" ("ППБ"), заснованої в 2004 році у Львові молодим підприємцем Андрієм Мацолою. За останні 12 років "ППБ" з локального бренду виросла до загальнонаціональних масштабів .

З 2015 року "ППБ" виросла на 11 % в об'ємних показниках і на 43 % у грошових.
Успішність компанії Андрія Миколайовича Мацоли порівняно з нижчими показниками інших пивоварень можна пояснити мудрою стратегією керівництва "ППБ". Ця стратегія має також на меті підйом культури споживання пива в Україні.

За словами Андрія Мацоли, фінансова криза вплинула не тільки на кількість, а й на спосіб споживання хмільного напою: якщо раніше людина купувала, скажімо, три пляшки пива, то тепер – одну, зате з якісним напоєм. У "ППБ" одразу вловили цю тенденцію і продовжили варити для клієнтів "чесне" пиво – за традиційними рецептами, без порушень технологічних процесів, не здешевлене за рахунок неякісних інгредієнтів.

Для Андрія Мацоли пиво – це не просто продукт, який продається. Відкриття нових сортів, смакування несподіваних поєднань, творчі знахідки майстра-пивовара – це те, що робить споживання пива вишуканим процесом і до чого прагне спонукати своїх прихильників "Першої приватної броварні".

Розширюючи асортимент, "ППБ", окрім власних сортів, почала випускати за ліцензією й відомі Bavaria, Oettinger та ін. "Українці знаються на пиві, тож усе, що виробляється в Голландії чи США, можемо робити й ми", - переконаний Андрій Мацола.

Саме через міжнародних партнерів недоброзичливці закидають Андрію Мацолі підприємницьку діяльність на території Росії. Насправді ж бізнесу в сусідній країні засновник "ППБ" не має. Компанія OASIS – міжнародна компанія, що володіє активами в США, Британії, Німеччині, Казахстані, Білорусі, Росії. Вона розливає "Бочкове" за ліцензією.

На 2016 рік "ППБ" запланувала зростання на 16% в натуральному і на 46% у грошовому вимірах. Здійснювати ці амбітні плани допомагають надійні партнери, зокрема – Європейський банк реконструкції та розвитку.

Зараз ви читаєте новину «Чесне пиво і культура споживання – як "Перша приватна броварня" розвивається в умовах кризи». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі