Про це сказано в повідомленні підприємства з посиланням на зустріч його начальника Петра Мірошникова з колективом комерційної служби, до якої належать касири і контролери.
"Я ставитиму завдання про істотне підвищення культури обслуговування пасажирів. Річ у тому, що в умовах підвищеного тарифу, природно, у пасажирів з"явилося бажання одержувати послуги вищої якості", - цитує прес-служба Мірошникова.
Він зазначив, що підприємство не може швидко вирішити завдання, що стоять перед ним, зі збільшення кількості поїздів на лініях і будівництва нових станцій, однак у силах його співробітників - спокійніше і добріше ставитися до пасажирів.
Зі слів Мірошникова, співробітники підприємства повинні вчити пасажирів дисципліновано користуватися турнікетами, пільговиків - ставати в чергу для проходу через ручний контроль.
Водночас співробітники комерційної служби висловили думку, що пасажири метро часто нешанобливо ставляться до їхньої роботи.
Також вони поскаржилися на поводження співробітників Міністерства внутрішніх справ і Служби безпеки України, які часто, не бажаючи оплачувати вартість проїзду, вдаються до погроз відносно контролерів.
Тому для підтримки і надання співробітникам кваліфікованої допомоги підприємство вирішило ввести в комерційній службі посаду психолога, повідомляють Українські Новини
Коментарі