Будівництво метро на Троєщину київській владі обійдеться в 70 млрд грн.
Про це заявив перший заступник голови КМДА Геннадій Пліс, передає Hubs.
Влада Києва розглядає три головних проекти подальшого розвитку метрополітену: гілка на Троєщину, на Виноградар та реконструкція станції метро Вокзальна.
"Підземка на Троєщину обійдеться в 70 млрд грн. Щоб знайти такі гроші, потрібен час, а проблему сполучення лівого і правого берега треба вирішувати. Тобто, ніяка машина не може заїхати на цю смугу, автобуси йдуть один за одним з дуже коротким інтервалом. Якщо порівнювати пасажироспроможність транспорту, то, на відміну від метро на Троєщину, яке в добу перевозитиме 110 тисяч осіб, наземний транспорт або BRT (BRT - метробус ред.) зможуть перевезти 140 тисяч пасажирів", - розповів Пліс.
Рух tram-train з інтервалом 3-4 хвилини не відрізнятиметься від метро. А в експлуатації - дешевше, запевнив чиновник.
До закінчення будівництва підземки, альтернативні варіанти вирішать проблему сполучення лівого та правого берега, додав він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Будівництво метро на Троєщину знову відклали
Техніко-економічне обґрунтування для будівництва 4-ї лінії метрополітену на житловий масив Вигурівщина-Троєщина у столиці вже розробляється китайською компанією China Railway International Group.
Коментарі