Споживач із квартирним лічильником тепла, який не передав показання приладу постачальнику послуги, може за неї не платити.
Про це на прес-конференції заявила директор з правового забезпечення акціонерної компанії Київенерго Ольга Ієвлева, передає УНІАН.
"Правила передбачають обов'язок споживача зняти показання. Не передбачають обов'язки їх передавати. Правила передбачають розрахунковий календарний місяць за фактичними показниками. Якщо фактичних показників немає - значить квартира спожила нуль", - пояснила Ієвлева.
Причина такої колізії - недосконалість законодавства, наголосила юрист.
"Коли ми перейшли на прямі договори, виявили, що для споживачів є норми, які дійсно дискредитують", - розповіла директор з правового забезпечення Київенерго.
Київенерго неодноразово наполягало під час зустрічей із законодавчою і виконавчою владою про необхідність внесення змін у закон, зауважила вона.
"Потрібно змінити законодавство у такий спосіб, щоб надати право всім теплопостачальним компаніям країни нараховувати за нормами споживачеві, який не передав показання приладу обліку. А потім, коли він передасть показання, робити перерахунок", - сказала Ієвлєва.
За діючими нормами і правилами теплопостачальна компанія не має права виставляти рахунок для квартири, де встановлений лічильник. Ні за нормою, ні за усередненим показником. Зобов'язана розподіляти спожиті гігакалорії на квартири, де немає лічильника, додала вона.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Експерт розповів про переваги й недоліки єдиної квитанції
Коментарі