середа, 23 грудня 2020 10:25

Як довго хворі і вакциновані від коронавірусу мають імунітет

Вчені перевіряли своє відкриття на 25 людях, які перехворіли на коронавірус. Фото: pixabay

Ті, хто перехворіли, чи вакцинувались від коронавірусу, мають в організмі вироблений клітинний імунітет протягом тривалого часу.

Імунологи з Австралії провели дослідження і виявили, що цей імунітет зберігається не менше 8 місяців, повідомляє Science Immunology.

За словами науковців, усе відбувається в організмі так, що SARS-CoV-2 стає "запам'ятовуваним" для B-клітин пам'яті імунітету. Якщо вірус підхопити вдруге, чи захворіти після вакцинування, то організм вже має відповідь на це і виробляє антитіла, які мають знищити інфекцію.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Коронавірус в Україні: яка ситуація в регіонах

Учені перевіряли відкриття на 25 людях, які перехворіли на коронавірус. Вони взяли у них 36 зразків крові, починаючи з 4-го по 242-й день після виникнення симптомів. Концентрація антитіл, як і передбачали, зменшувалась вже за 3 тижні після прояву хвороби. Незважаючи на це, у всіх за 8 місяців після виявлення симптомів "стабільно були присутні" B-лімфоцити пам'яті.

Дослідники запевняють також, що вакцини від коронавірусу будуть дієвими довший період часу, а не кілька місяців, як припускали раніше.

"Ми вважаємо, що встановлення системної імунної пам'яті запобігатиме важкому системному коронавірусу, а повторне інфікування може бути обмежене легкою або безсимптомною інфекцією верхніх дихальних шляхів", – підкреслили вчені.

Виявлений у Великій Британії новий штам коронавірусу, який вирізняється особливо швидким поширенням, уперше зафіксували 8 місяців тому в Бразилії. Мутація N501Y у шиповидному білку є однією з найзначущіших, адже саме вона підвищує заразність, пише The Sun.

Зараз ви читаєте новину «Як довго хворі і вакциновані від коронавірусу мають імунітет». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua