пʼятниця, 03 липня 2015 12:26

Соціальний експеримент показав що діти швидше оберуть: морозиво або добру справу

В залежності від виховання дитина може вирости чуйною і доброю чи егоїстичною і черствою.

 

Так невеликий соціальний експеримент виявив схильність дітей у віці від 4 до 6 років до співчуття. Малюків чекав непростий вибір: розпорядитися на свій розсуд доларом, отриманим біля намету з морозивом. Віддати його безпритульному, або купити заповітні ласощі?

Що з цього вийшло, дивіться у відео.

Зараз ви читаєте новину «Соціальний експеримент показав що діти швидше оберуть: морозиво або добру справу». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі