У 2020-му році кількість вішаків, що сходять щодоби з конвеєра фірми Wishak, досягла 260 тисяч. Це зробило компанію однією із найбільших у своїй ніші у Східній Європі - повідомив директор підприємства Богдан Українець. Розповідаємо, як Wishak це вдалося.
Історія компанії Вішак розпочалась 1 березня 2004 року. В цей день місцевий підприємець Богдан Українець заснував невеличке підприємство ТОВ "Пласт-системи", що здійснювало модернізацію і продаж обладнання для лиття виробів з пластмаси.
На той час легка промисловість міста стрімко зростала: відкривались десятки швейних фабрик, текстильних компаній і підприємств легкої промисловості. Завдяки цьому місто перетворилося на центр оптової закупки одягу та господарських товарів для сусідніх областей. Тому власник "Пласт-системи" вирішив створити власне виробництво вішаків та пластикових аксесуарів для одягу, щоби задовольнити зростаючий попит.
Виробництво й торгівля набирали обертів, тому у 2005 році компанія відкрила цех з виготовлення пластмасових виробів замкнутого циклу. Також поступово зростав спектр сировини і у 2007-му для виробництва уже використовували більше матеріалів: поліетилен, ABS, поліпропілен та поліацетат. Разом із попитом на продукцію зростали і запити на нові види продукції.
Тому уже в 2010 році підприємство запускає найбільшу в Україні лінію з виробництва вішаків та супутніх аксесуарів. Одночасно був запущений конвеєр з виготовлення товарів для швейних мануфактур та товарів господарського призначення: гачків, ґудзиків, гребінців, прищіпок, мухобійок, тощо. Завдяки розширенню асортименту готової продукція "Вішак" зміг вийти на значно ширший спектр клієнтів, зокрема на тих, які часто хочуть купувати все оптом, та не зацікавлені лише в одній певній продукції. Тому розширення виробництва дало потужний ефект росту компанії. Сама ж торгова марка Wishak, яку ми знаємо тепер, була зареєстрована у січні 2016 року.
Логічним продовженням розвитку фірми став вихід у 2017 році на ринок Європи. Продукцію стали експортувати до Польщі, Чехії, Латвії, Литви, Естонії та Молдови.
Розпочалася співпраця з багатьма модельєрами, виробниками і торговими марками, в тому числі і з дистриб'юторами світових брендів одягу як от Adidas, Puma, Reserved.
Мережа торгових точок, де використовується продукція Вішак виросла до 7000 локацій.
В найближчі роки компанія планує продовжувати експансію по Європі, виходити на ринки Центральної Азії та нарощувати виробництво.
Ця історія успіху локальної української компанії у своїй ніші слугує хорошим прикладом для українських експортерів, які не можуть побороти фінансові кризи чи засилля китайських товарів. Кейс компанії Вішак підтверджує, що досягти міжнародного визнання можна і без допомоги держави чи зовнішніх інвесторів.
Коментарі