середа, 28 квітня 2021 10:05

"БРСМ-Нафту" атакував "картель" через відмову підвищувати ціни - Мельничук

"БРСМ-Нафту" атакував "картель" через відмову підвищувати ціни - Мельничук
Керівник "БРСМ-Нафта" Александр Мельничук: "Ми інші і не будемо грабувати українців"

Пріоритети "БРСМ-Нафти" — адекватна цінова політика, комфорт водіїв і якісні попутні сервіси. Через ці переваги компанія піддається атакам з боку конкурентів.

Про це заявив директор департаменту стратегічного маркетингу та інновацій "БРСМ-Нафта" Олександр Мельничук у інтерв'ю "Новому часу".

"Щоб бути ввічливими по відношенню до конкурентів, ми не говоримо, що ми кращі. Ми — інші. Це підтверджує наш слоган: "TURBOTA PRO людей і авто". На перший план ми виводимо додаткові сервіси і комфорт відвідувачів", — сказав Мельничук.

Наприклад, за словами Мельничука, компанія запропонувала українському ринку новий формат повноцінного маркету з заправкою.

"Проект Good Market — це одна локація, де можна заправитися, купити продукти харчування, товари для дому та авто. При цьому, на відміну від інших АЗС, ціни в магазинах "БРСМ-Нафта", як і в звичайних супермаркетах. Компанія активно розвиває власний імпорт і постійно розширює комплекс послуг. Зарядними станціями для електромобілів оснащені 10 АЗС, до кінця року вони з'являться ще на 23-х. На семи АЗС встановлені мийки самообслуговування, на 45 — почтомати "Нової пошти". При цьому мережа дотримується демократичною цінової політики. Вартість палива помітно нижча, ніж на інших АЗС, працює система прямих і моментальних знижок, компанія єдина в Україні пропонує водіям заправку в розстрочку", — зазначив директор департаменту стратегічного маркетингу та інновацій.

На думку Мельничука, саме цим обумовлена піар-кампанія проти "БРСМ-Нафти", яку замовили "конкуренти з найвищими цінами на стелах".

"Це картельна змова мереж, які правлять бал на ринку і намагаються будь-яким способом відвадити споживачів від тих трейдерів, хто тримає розумні і чесні ціни… Ми незручні конкурентам, які прямо вимагали від нас різними погрозами підвищення цін", — сказав Мельничук.

Маржу деяких мереж по 7−11 грн з літра він назвав грабунком не тільки автомобілістів, але і всіх українців, оскільки ціна палива закладена у вартість абсолютно всіх товарів і послуг.

"Наша маржа істотно нижча — у нас інші апетити. Повторюся: ми — інші. І не хочемо лізти в гострий кризовий період в кишені наших співгромадян, забираючи у них останні копійки. Саме тому ми вказуємо на стелах чесну і обгрунтовану вартість палива, а не завищену заради надприбутків", — заявив Мельничук.

Він також спростував звинувачення конкурентів у нібито продажу неякісного палива на АЗС "БРСМ-Нафта".

"На нафтопереробному заводі компанія виробляє високоякісний бензин марки А-95 Преміум+ з додаванням біоетанолу (до 32%). Держава дозволяє і стимулює пільгами таке виробництво. Марки А-95 Euro и A-95 Euro Plus повністю відповідають стандартам Євро 5, що підтверджують паспорта якості, сертифікати та декларації відповідності, з якими можна ознайомитися на кожній АЗС", — підкреслив Мельничук і запросив бажаючих дізнатися подробиці чорної PR-кампанії, організованої проти компанії "БРСМ-Нафта", на своїй сторінці Facebook, де представлена вся інформація.

Зараз ви читаєте новину «"БРСМ-Нафту" атакував "картель" через відмову підвищувати ціни - Мельничук». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі