середа, 04 квітня 2012 16:06

У Черкасах адмінпослуги надаватимуть за грузинським прикладом

У Черкасах адмінпослуги надаватимуть за грузинським прикладом
Фото: obozrevatel.com

У міськвиконкомі Черкас відкриють повноцінний Центр з надання адміністративних послуг. На одній території об'єднають Єдиний дозвільний центр, відділ звернень та надання адміністративних послуг, управління з питань державної реєстрації суб'єктів господарювання. Чергу контролюватиме  комп'ютер. З якого відвідувач під певним номером бачитиме, у який кабінет його запрошують.

"Так у Грузії працює філія міністерства юстиції. Перелік послуг надаються в режимі он-лайн. Електронний "обмінник" дає можливість без паперового обігу направляти скановані документи відразу кільком виконавцям. Окрім деяких, зокрема з великим обсягом сторінок або прошиті. Завдяки новому методу документи оброблятимуться одночасно кількома спеціалістами різних галузей. Це дозволить скоротити термін надання послуги. У грузинів на це витрачається 10 днів. Але за окрему платню вона може бути скорочена аж до одного дня. В нас про плату питання не розглядається", -  розповіла Gazeta.ua начальник  відділу звернень та адміністративних послуг 41-річна Юлія Ніконенко.

У квітні вже застосують електронну чергу відвідувачів. У "кіоску" вноситимуть дані і видаватимуть талон з порядковим номером.

"Коли підійде його черга, на табло висвітиться номер власника талону і в який кабінет потрібно зайти. Людина не буде стояти під дверима, як раніше, а спокійно сидітиме у залі очікувань, - зазначила Юлія Валентинівна. - Територію поділимо на зону ресепшену, де надається первинна інформація, куди саме звернутись. У зоні самообслуговування поставимо термінал. Відвідувач сам зможе знайти потрібну загальнодоступну інформацію, зайти на сайт міської ради, роздрукувати бланк заяви, набрати електронне звернення до керівництва. Зможе подивитися графік прийому і номер телефону спеціаліста мерії. Відповідний термінал замовимо у Вінниці, де нам його запрограмують. У зоні фронт-офісу адміністратори центру консультуватимуть, допомагатимуть оформити заяву, приймуть документи, а в бек-офісі спеціалісти конкретної галузі опрацьовуватимуть звернення. Для ідеальної оперативності обробки документів необхідний доступ до державного реєстру. Тоді людину не потрібно буде ганяти за довідками, бо відразу все можна буде з'ясувати на місці. В Грузії таке запроваджено. У нас така інформація закрита."

Зараз ви читаєте новину «У Черкасах адмінпослуги надаватимуть за грузинським прикладом ». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі