Напередодні зимових свят співачка і художниця Анжеліка Рудницька за підтримки ТМ "БЕСІДА" провела майстер-клас із плетіння з соломи. Його відвідали діти публічних осіб. Анжеліка запропонувала малечі зробити солом'яних янголят.
— Різдво завжди асоціюється з дивами. Фігурка янголятка, створена дитячими руками, є надзвичайно чарівною, теплою. Я хочу, щоб завдяки моїм майстер-класам якомога більше людей дізналися про українські традиції, — каже Анжеліка. Її попередні майстер-класи були присвячені писанкарству і ліпленню вареників.
Солом'яну ляльку почали робити з тулуба. До роботи вправно беруться доньки політиків Марія Шевченко і Ніколь Катеринчук. Злата, донька телеведучої Ольги Фреймут, просить матір не допомагати.
— Вона в мене вже доросла. Каже, сама впорається, — всміхається Ольга. Вона у приталеній чорній сукні до колін.
А от сина дизайнера Олександра Гапчука не бентежить допомога матері Юлії. Маленький Кирило щойно навчився плести кіску, яка потрібна для янгольського німба.
— Так приємно працювати з натуральним матеріалом, із яким мали справу ще наші прапрадіди. Сувенір повісимо на ялинку або віддамо татові. Хоча, можливо, подаруємо однокласниці, яка давно подобається Кирилові, — говорить Юлія Гапчук.
Найемоційнішій серед хлопців — Іван Гусін. Він робить ляльку із зірковим батьком, Андрієм.
— Звісно, у футбол грати важче. Та для плетіння із соломи важлива посидючість, — ділиться з журналістами Гусін-старший.
Тепло і затишок під час роботи забезпечила ТМ "БЕСІДА". Вона організувала для дітей і батьків чай із солодощами.
— Слоган "створений дарувати тепло" дуже підходить до нашої зустрічі. Концепція "БЕСІДИ" цілком збігається з тим, що я роблю, — говорить Анжеліка Рудницька. Каже, її співпраця з компанією тільки почалася, та вона буде надзвичайно приємною і дасть позитивні результати.
— Підтримавши майстер-клас, компанія допомагає українцям у пошуках шляхів до гармонійного родинного спілкування і спонукає до спільної творчості. Під час безпосереднього контакту дітей і батьків об'єднується сім'я й поліпшується взаєморозуміння, — відзначає бренд-менеджер ТМ "БЕСІДА" Юлія Пасхалова.
Коментарі